بازدید 13384
۲
انتقام پاریس از کامبک تاریخی بدون نیمار

بارسلونا با هت‌تریک امباپه در نوکمپ تحقیر شد

بارسلونا در حالی تن به این شکست سنگین داد که با گلزنی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 27 از حریف فرانسوی خود پیش افتاد
کد خبر: ۱۰۳۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 17 February 2021

بارسلونای رونالد کومان در شبی که پاری‌سن‌ژرمن نیمار و دی ماریا رانداشت، با چهار گل در خانه مقابل این حریف تحقیر شد و تقریبا از دور مسابقات حذف شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در اولین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بارسلونا در خانه خود ورزشگاه نوکمپ، با نتیجه غیرمنتظره 4 بر یک مغلوب پاری‌سن‌ژرمن شد. بازگشت پیکه به خط دفاعی، گویا بارسلونا را ضعیف تر کرد.

بارسلونا در حالی تن به این شکست سنگین داد که با گلزنی لیونل مسی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 27 از حریف فرانسوی خود پیش افتاد، اما خیلی طول نکشید که در نتیجه غفلت و تزلزل مدافعانش یکی پس از دیگری گل‌ها را دریافت کرد. اولین گل پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه 32 به ثمر رسید و امباپه کار را به تساوی کشاند. خود او دومین گل تیمش را در دقیقه 65 به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد باز هم غفلت مدافعان بارسلونا در یارگیری نفر به نفر مویزه کین را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با یک ضربه سر چکشی دروازه بارسلونا را باز کرد. حسن ختام جشنواره گل پاریسی‌ها هم هت‌تریک امباپه بود که در یک ضدحمله در دقیقه 70 برای سومین بار دروازه کاتالان‌ها را باز کرد.

شرح گل های بارسلونا و پاری سن ژرمن

بارسلونا 1-0 پاری سن ژرمن؛ لیونل مسی: کورزاوا روی فرنکی دی یونگ مرتکب خطای پنالتی شد و لیونل مسی آن ضربه را وارد دروازه ناواس کرد.

بارسلونا 1-1 پاری سن ژرمن؛ کیلیان ام باپه: پاس بلند از مارکینیوش، وراتی به شکلی زیبا توپ را به ام باپه رساند، این ستاره فرانسوی به شکلی زیباتر لنگلت را محو کرد و توپ را به تور دروازه تراشتگن چسباند.

بارسلونا 1-2 پاری سن ژرمن؛ کیلیان ام باپه: فلورنتزی از سمت راست نفوذ کرد، پاس کاتبک او مقابل پای ام باپه افتاد تا او به راحتی دروازه بارسلونا را باز کند.

بارسلونا 1-3 پاری سن ژرمن؛ مویزه کین: ضربه ایستگاهی ارسالی پاردس روی سر مویزه کین نشست تا او گل سوم را به ثمر برساند.

به این ترتیب PSG که سرشناس‌ترین ستاره خود نیمار را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، ضمن آسان‌ کردن کار خود برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، انتقام شکست 6 بر یکش در کامبک معروف بارسایی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 17-2016 را گرفت.

در بازی همزمان تیم فوتبال لیورپول موفق شد میزبان آلمانی خود تیم لایپزیگ را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و یک گام بلند به سوی مرحله یک چهارم نهایی بردارد.

گل‌های این بازی را محمد صلاح در دقیقه 53 و سادیو مانه در دقیقه 58 به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت یورگن کلوپ با اندوخته‌ای ارزشمند به انگلیس برگردد.

در ادامه بازی‌های دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب یوونتوس در پرتغال میهمان پورتو خواهد بود و دورتموند در خانه سویا به میدان خواهد رفت.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بارسلونا خیلی وقت که ضعیف شده و باید تغییرات گسترده ای ایجاد بشه
کومان عملکرد خوبی نداشته وباید تویض بشه
خط دفاع هم ضعیفه و خط حمله هم باید اضاف کنه
به نظر من بارسلونا باید از حاشیه های مسی خارج بشه. چون داره فشار زیادی به تیم بارسلون وارد میکنه و تمرکز بازیکنان و کادر فنی تیم رو به هم ریخته
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار