بازدید 11061
۳
تقاص آزار رسانه‌های رسمی درفوتبال

استقلال و دلال مونث در فضای مجازی!

کامران احمدپور
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 16 February 2021

کار مدیریتی و فنی در دو باشگاه پرحاشیه و خبرساز پایتخت حالا نسبت به سال های قبل سخت‌تر و پیچیده‌تر شده است! به عنوان یک مدیر یا سرمربی، شما دیگر نمی‌دانی طرف مقابلت کیست و با چه کسی در رسانه طرف هستی. حالا کار مدیریتی و مهار حاشیه ها در پرسپولیس و استقلال حتی سخت‌تر از رئال مادرید و بارسلوناست. در اسپانیا تو می‌دانی با مارکا، آ اس، موندو دیپورتیوو طرف هستی، دفتر سایت و نشریه مشخص داری، مدیر مسئول، سردبیر، خبرنگاران حرفه ای، با سابقه و با هویت مشخص ...
روزگاری نه چندان دور در ایران هم اینگونه بود. ما چند روزنامه ورزشی داشتیم که خبرنگاران تربیت شده حرفه‌ای در آن کار می‌کردند، دفتر و دستکی داشتند و مدیری و مسئولی، اما اهالی فوتبال با بی جنبه بازی‌های خود کاری کردند تا دور و قدرت به دست کانال‌های بی هویت و خطرناک بیفتد و حالا هیچکس توان رویارویی با این هیولا‌های نامرئی را ندارد چرا که اصلا وجود خارجی ندارند و تو نمی‌دانی آن‌ها کجا هستند و چه کسانی پشت آن قرار دارند!

دل اهالی فوتبال از دست این‌ها خون است، برایشان هر دقیقه حاشیه و جنجال درست می‌کنند، دروغ می‌نویسند و به دنبال سهم خواهی و منافع زیاد در‌باشگاه‌ها هستند؛ از پول بگیرید تا سهم خواهی قدرت در پست‌های مهم و کلیدی باشگاه! به باشگاه رقیب به راحتی توهین می‌کنند، هواداران دو تیم را به طرز خطرناکی تحریک و به جان هم می‌اندازند و حتی گاهی اوقات معلوم می‌شود مالک و ادمین‌های تمام کانال‌های دو باشگاه رقیب که صبح تا شب به هم فحش می‌دهند، یک نفر است!
برای مثال گفته می‌شود مالک و ادمین ۴ کانال تلگرامی استقلالی که به شدت این باشگاه را به حاشیه می‌برد و هواداران را تحریک می‌کند، یک خانم نسبتا مسن است که اصلا هیچ سابقه‌ای در فوتبال و کار حرفه‌ای روزنامه نگاری ندارد!

حالا این کانال‌ها و فضای مجازی اشک اهالی فوتبال را درآورده و برای آن‌ها خواب راحت را به یک کابوس تبدیل کرده اند. شاید این تاوان و مجازات آن‌هایی است که سال‌های سال با کوچکترین مطلب انتقادی و خبر درست مطبوعات ورزشی، آن‌ها را به دادگاه می‌کشاندند، مدام در رادیو و تلویزیون روزنامه‌های ورزشی را به دروغگویی و دروغ نویسی متهم می‌کردند و خیلی‌ها هم پایشان را بر روی خرخره مدیران، سردبیران و خبرنگاران روزنامه‌های ورزشی شناسنامه دار و با هویت گذاشته بودند!
یادم هست خود من به عنوان مدیرمسئول روزنامه ورزشی ۹۰ با شکایت جواد نکونام به ۹۱ روز زندان محکوم شدم! در تمام خبرگزاری‌ها با عنوان " مدیر مسئول روزنامه ۹۰ مجرم شناخته شد " به استقبال این اتفاق رفتند و لابد خیلی هم ذوق کردند! راستی می‌دانید جرم و اتهام من چه بود؟ نوشته بودیم در ماجرای پرونده شکایت نکونام از امیر قلعه نویی، دو شاهد نکونام به دادگاه نرفته اند و نکونام نه به جرم نشر اکاذیب، بلکه به اتهام انتشار خبر محتوای پرونده از روزنامه ۹۰ شکایت و نگارنده را به ۹۱ روز زندان محکوم کرد! نکونام بخاطر عصبانیتی که از قلعه نویی داشت، فقط بخاطر همین خبر درست که دادگاه هم در درست بودنش ادعایی نداشت، نگارنده را به ۹۱ روز زندان محکوم کرد و لابد کلی هم دلش خنک شد که حداقل اگر در چند جبهه به قلعه نویی باخته و از او شکست خورده(!) اینجا فاتح یک نبرد بزرگ شده و فتح الفتوح کرده!

شاید این بلبشو و ظهور هیولا‌های مجازی، تاوان، تقاص و چوب خداست برای سال‌ها تهمت زدن و آزار مطبوعات مظلوم ورزشی، از قانون سو استفاده کردن و به بند کشیدن آنها، تقاص مافیای توزیع که مطبوعات را به خاک سیاه کشاند، انتقام از هواداران فوتبال که صبح تا شب مدعی بودند مطبوعات ورزشی دروغ می‌نویسند و هر وقت ما را می‌دیدند، می‌گفتند خسته نمی‌شوید که اینقدر دروغ می‌نویسید و بعد‌ها که ما را می‌دیدند می‌گفتند حق با شما بود و خبرتان صحت داشت!

راستی الان هواداران فوتبال، مدیران و بازیکنان فوتبال، بخاطر دروغ نویسی، مفسده افکنی و باج خواهی کانال‌های مجازی باید یقه چه کسی را بگیرند و به که بگویند " خسته نشدید از بس دروغ می‌نویسید؟ "

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
استقلال نگو

بگو محله برو بیا

از دلال و قمه کش بگیر تا مفسد اقتصادی و لات فضای مجازی ...
از زمان ورود وریا غفوری به تیم استقلال، فضای فرهنگی این تیم، که مکتب حجازی‌اش، زبانزد عام و خاص بود، توسط هواداران با خشکه تعصبات کورکورانه قومیتی‌اش، بشدت آلوده شده و مکتب حجازی و ادب پورحیدری، در تیم کمرنگ گشته است.
بعنوان یک استقلالی قدیمی، آرزومندم هر چه زودتر این دو سه روز باقیمانده از فوتبال وریا غفوری، هر چه زودتر به پایان رسد، تا با رفتن او از تیم، عزت، بزرگی، عظمت و آرامش هم به تاج کبیر، اصیل و قدیمی فوتبال ایران، بازگردد.
نویسنده مطلب هم تابلو رنگی نیست!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان