بازدید 4462
۱

بخاری‌های نفتی از مدارس برچیده شد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور گفت: پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا" بخاری نفتی برچیده شده است.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 16 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مهرالله رخشانی‌مهر بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه سعادت راه روشن روستای قلعه پایان شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی در استان مازندران و کل کشور با قوت اجرایی شد و پرونده مدارس نفتی بسته شده است و تقریبا" بخاری نفتی برچیده شد و تنها در مناطقی که زیرساخت گاز ندارند؛ بخاری نفتی فعال است و اگر زیرساخت گاز فراهم بود؛ بخاری نفتی نداشتیم.

وی گفت: به سمت جمع‌آوری بخاری گازی هم حرکت کردیم و از مجموع بخاری‌های گازی در سطح مدارس کشور، تعداد قابل توجهی بخاری گازی در کل کشور جمع‌آوری شد و در حال حاضر فقط ۴۸ هزار بخاری گازی وجود دارد که تا سال آینده پرونده این بخاری‌های گازی هم بسته می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پروژه های افتتاحی در سال جاری خاطر نشان کرد: در سال ۹۹ و در مهرماه و ایام دهه فجر ۱۴ هزار و ۷۰۰ کلاس درس تحویل ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های مختلف کشور شده است و ۱۸۰ پروژه ورزشی افتتاح شده که در مجموع برای کلاس‌ها و پروژه های ورزشی تحویل شده ۳۸ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی حضور خیران را نیرومحرکه برای بازسازی، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی دانست و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار میلیارد ریال کمک خیران در بخش مدرسه‌سازی اجرایی شد که این مبلغ در سال گذشته، ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده است و شاهد رشد بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای حضور خیران در مدرسه‌سازی از سال گذشته تاکنون بودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
بعد 42 سال انقلاب به نفع مستضعفين استفاده از بخاري نفتي كه براي 50 سال پيش نوبره
كاش يكم كه بفكر زندگي لاكچري و قراردادهاي رانتي و يارانه اي هستن. يكم به فكر مردم باشن.

قدري نهج البلاغه رو بخونيد و درس بگبربد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی