بازدید 29044
حاصل نشست‌های پیاپی هیات مدیره بعد از شکست در اصفهان و از دست رفتن قهرمانی نیم‌فصل

محمود فکری از سرمربیگری استقلال برکنار نشد / سه بازی مهلت برای کادرفنی آبی‌ها / مذاکره با فکری برای آوردن یک کمک با دانش به نیمکت

مقاومت مدیرعامل در کنار مخالفت وزارت ورزش با فشار دو سه عضو هیات مدیره، باعث شد سه بازی دیگر هم به محمود فکری فرصت داده شود. مس رفسنجان، فولاد و ماشین سازی آزمون دشوار کادر فنی آبی است.
کد خبر: ۱۰۳۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ 14 February 2021

محمود فکری بعد از یک روز پرتنش و پرماجرا هنوز سرمربی استقلال است و جلسات هیات مدیره سرانجام منجر به عزل او نشد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در حالی که گفته می‌شد، سه عضو هیات مدیره اصرار به تغییر کادر فنی داشتند! اما مقاومت مدیرعامل در کنار مخالفت وزارت ورزش با این تصمیم باعث شد، چند بازی دیگر هم به محمود فکری فرصت داده شود. به این ترتیب فکری با استقلال تا تعطیلات کوتاه نقل و انتقالات مهلت دارد و با ضرب‌الاجل وارد نیم فصل دوم خواهد شد، اما کمتر کسی است که نداند چقدر پایه‌های نیمکت کادر فنی فعلی آبی‌ها سست است.

محمود فکری از سرمربیگری استقلال برکنار نشد / سه بازی مهلت برای کادرفنی آبی‌ها / مذاکره با فکری برای آوردن یک کمک بادانش به نیمکت

برتری امروز پرسپولیس و پیشی گرفتن تیم نصفه و نیمه یحیی با یک بازی کمتر از استقلال و از دست رفتن قهرمانی نیم‌فصل بعد از شکست در نقش جهان، فشار زیادی را به فکری وارد کرد تا جایی که او چندین بازیکن استقلال را در اینستاگرام آنفالو و حتی پیگیری صفحه رسمی باشگاه را نیز قطع کرد.

این اتفاقات باعث شد تا خبرنگاران حدس بزنند که تا ساعات پایانی امشب فکری از استقلال جدا خواهد شد و همین ۱۵ مسابقه لیگ پایان مهلت مربی باشد که مورد انتقاد و هجمه عجیب و دسته جمعی پیشکسوتان باشگاه قرار گرفته است.

تیم فکری چه بعد از باخت و چه پس از پیروزی، متهم به نداشتن برنامه و بازی بدون طرح و تاکتیک مشخص است. اتهامی که حاج محمود و کادر قبول ندارند و نتایج خود را با دوران استراماچونی مقایسه می‌کنند.

تا ساعاتی پیش فضای مجازی به خصوص کانال های هواداری استقلالی ها که گفته می‌شود اغلب آنها از یک عضو جنجالی هیات مدیره خط می‌گیرند، از اخبار پراکنده عزل فکری پر شده بود.

بعدا گفته شد که با تصمیم اعضای هیات مدیره، فکری تنها دو بازی مهلت دارد. حتی خبر آمد که وزارت ورزش هم به پشتیبانی احمد مددی با برکناری فکری مخالفت کرده و مذاکره برای یافتن جانشین متوقف شده است.

در دقایق انتهایی قبل از نگارش این مطلب هم تنها دلیل برای برکنار نشدن فکری این دلیل ذکر شد که گزینه ایده آلی در حال حاضر برای استقلال وجود ندارد و برای تیم بی پول پایتخت تعهد مالی جدیدی ایجاد خواهد کرد.

از صبح امروز با تشدید ناراحتی قلبی و انتقال مدیرعامل استقلال به بیمارستان بهمن، گفته شد که دلیل عیادت خلیل زاده از وی، ایجاد ارتباط تصویری با اعضای هیات مدیره و تصمیم درباره آینده استقلال بوده است.

خبری از نتیجه این مذاکرات تلفنی و تصویری به بیرون درز نکرد تا اینکه غروب امروز در نهایت خبر رسید که اعضای هیات رییسه به این نتیجه رسیدند که سه بازی آینده را به سرمربی استقلال فرصت بدهند. طبق نوشته برخی رسانه‌ها، قرار شد فردا یکی از اعضای هیات مدیره به نمایندگی از سایرین با محمود فکری حرف بزند و تصمیم های اعضا را به او اطلاع بدهد.

به گفته منابع آگاه، تصمیم بر این است که در هفته های شانزدهم تا هجدهم که قبل از تعطیلات لیگ برتر برگزار می‌شود محمود فکری سرمربی استقلال باشد. اگر در این سه بازی استقلال نتیجه لازم را بگیرد، کار با فکری دنبال می شود، در غیر این صورت هیات مدیره با محمود فکری قطع همکاری می کند.

برخی اعضای هیات مدیره در این میان تاکید دارند که کادر فنی استقلال با دعوت از یک مربی جدید اما با دانش تئوری تقویت شود. آنها قرار است امروز از طریق یکی از اعضای هیات مدیره این پیشنهاد را به فکری ارائه بدهند و از او بخواهند کادر فنی را با جذب یک آنالیزور و یک تمرین دهنده تقویت کند.

با این حساب استقلال در مصاف مس رفسنجان، فولاد و ماشین سازی محمود فکری را روی نیمکت خواهد داشت سه مصطفی که چندان هم آسان نیست. با این حال برخی سایت ها نوشته اند اگر نتیجه دو بازی مقابل فولاد و مس، آن چیزی نباشد که استقلال می خواهد، شاید کار به بازی با ماشین سازی نکشد و در سفر به تبریز محمود فکری همراه استقلال نباشد.

نویسنده: صادق لودریچه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
بخدا قسم فکری هیچی بارش نیست.برکنارش کنید .تیم به یک شوک نیاز داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
فکری کوچک را اوردن تا استقلالو با ناشی گری زمبن بزنه و تیم مسعود و حسن باز قهرمان بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ایکاش که فکری هم چون کریم باقری بعنوان یک مربی و حامی قدیمی به تیم کمک می کرد
و سرمربی همچون استرا ماچونی را مجددا برای استقلال می آوردند
متاسفانه ، اکثرا هیچ کسی و هیچ چیزی در سر جایش نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
یه نگاه به تیم و گذشتش بنداز . موسی که نیست معجزه بکنه یه نیم فصل استقلال دادن دستش با این همه مشکل الان سومه
براچی برکنارش کنن
آقا جان یکم فرصت بدید
تا اون موقع که گند زده به جدول و لیگ.بعدش نتیجه مس رفسنجان و ماشین که نمیشه معیار.از پنج تیم اول کلا" دو امتیاز گرفته.بابا نتایج فکری بخاطر خلاقیت فردی امثال قایدی و دیاباته و غیرت وریا بوده.این بشر چیزی به اسم تاکتیک بلد نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
غیرت غفوری؟ منظورت پرت کردن بازوبند کاپیتانی یک تیم اصیل و قدیمی ایران به زمینه یا افزایش قراردادش به چهارده میلیارد؟ کدوم غیرت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ادم نداشته بیاره جلو در باشگاه وگرنه هر کاری میخاست میکرد هیچی هم بهش نمیگفتن
خب اگر ایشون با دانش نیست، چرا انتخاب شده؟ اگر کسی را با دانش کافی میشناسید چرا بشه دستیار ایشون که دانش کافی نداره؟ بعد اصلا فرضا یه دستیار با دانش هم براش بیارید، کدام سرمربی حاضر میشه بشینه و دستیارش که با دانش تر از خودش هست تیم را بچیند؟! مسخره بازی ها چیه درمیارید؟ اگر این مربی خوب هست نگهش دارید، اگر نیست یه مربی دیگه بیارید، این کارا چیه؟ پس بالاخره کی میخواید از گذشته و تجارب شکست خورده درس بگیرید و اشتباهات را تکرار نکنید؟ تا کی مردم باید هزین های مادی و غیرمادی این اشتباهات شما را بدن؟
که چی بشه؟ بدبخت باید کار کنه و تجربه هم نداره ازش میخواهید بره قهرمان بشه؟
آرزو میکنیم ایشان ابقاء شود. بابا تیم رو آورده رده سوم . مگر بده؟ تا دوهفته پیش هم صدر نشین بوده.
طرفدار پرسپولیس
من نمی دانم این تیمها یک مشاور درست و حسابی ندارند . همیشه یک تصمیم اشتباه و احساسی می گیرند و تا پایان فصل باید تاوان آنرا پس بدهند.
اشتباه محضه همون بازی سوم نیم فصل اول باید اخراجش میکردن.. کدوم تیمو دیدی که تو 15 هفته هنوز به ترکیب اصلی تیمش دست پیدا نکرده باشه.. همه مربیا نهایتا تا بازی 4-5 ترکیب تیمشونو پیدا میکنن و فقط موقعی که بازیکن مصدوم بشه به نفر ذخیره بازی میدن ..
جلوی ضررو هرجا بگیری منفعته.. هرچه زودتر بیرونش کنن بهتره
كاش سرمربي ما هم ميتونست هيئت مديره و مديرعامل عوض كنه اونهم از طريق بابامسعود
به عنوان یک پرسپولیسی عرض می کنم فکری بد کار نکرده است
چندین هفته در صدر جدول بود حالا بخاطر باخت های اخیر نمیشه ایشان را سرزنش کرد هر تیمی نوسان دارد و استقلال از این قضییه مستثتی نیست
شما که میگفتید تقصیر عمو مسعود است ؟ تقصیر داور است ؟ تقصیر هیئت مدیره است ...زمین کج است ...امان از بیسوادی
وقتی مربی خارجی می اورند همه مدیران استقلال مطیع و گوش به فرمانش هستند ولی برای مربی داخلی شرایط برعکس است.
اینها همانهایی بودن که بخاطر دوروز صدرنشین بودن انهم صرفابخاطر سه بازی کمتر پرسپولیس گوش فلک راکرکرده بودند !!!
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست !!!!!
تقصیرفکری نیست بنده خداها غذانداشتندبخورند (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
ماکه براشون غذای رایگان گذاشتیم بجای تشکر رو در باشگاه رنگ ابی پاشیدن (:
چقدربه صدرنشین بودنشان مینازیدند
یکی نبود به این اقایان بگه اگرشما چندروزی صدرنشین بودید نه بخاطر شایستگی خودتان بلکه بخاطر این بود که پرسپولیس صدرنشین ۵ سال گذشته لیگ سه تابازی کمتر کرده بود !
با انجام بازیهای عقب افتاده بازهم استقلال زیر پرسپولیس آمد
حاج محمود باید بماند
بیش از چهل سال است که استقلالی‌ام و با این تیم و بازیها و نتایجش، زندگی کرده‌ام. اعتقاد راسخ دارم، تمام هجمه‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده در این تیم، فقط و فقط، بخاطر وجود شخص وریا غفوری و حمایت کورکورانه و قومیتی معدود هواداران او (و نه تیم استقلال) است. #اخراج_وریا_غفوری_از_تیم_تاج_کبیر، عاجل‌ترین دوای درد تیم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
منهم بعنوان یک پیرمرد تاجی، کاملاً با نظرتان موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
دقیقاً
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
لایک
جات همونجا تونساجی خوب بود داش محمود
چرا اصرارکردی بیایی استقلال؟
این تیتری که زدید کمی توهین امیز نیست؟
مذاکره برای اوردن مشاور بادانش ؟؟!!!
من جای فکری بودم استعفامیدادم
ببینید به نوید کیا فرصت دادند وبدون استرس دارد موفق میشود اقای فکری از تجربیات اقای مظلومی استفاد بکند خوب است درضمن هروقت استقلال نتیجه میگیرد برایش حاشیه درست میکند
محمود فکری برو استقلال از تو بدش میا ما اقا فرهادو قلعه نویی و اقامنصوریانو اقای شفرو استرا رو میخوایم
به عنوان یه پرسپولیسی میگم:

فکری باید بماند.
محمود فکری به نظرم خوب کار کرده و نتایج خوبی گرفته ، مصدومان زیادی در تیم وجود داره که با برگشت آنها دست سرمربی باز می شود و انشالله صدر جدول رو تا هفته ۱۷ پس می گیرد .
وای خدا فکری استقلال را نابود خواهد کرد
دیگر کسی نمانده که درایران مربیگری این دوتیم پرحاشیه را قبول کنند با اقای استراماچونی داشت اوج میگرفت که زمینش زدند تا وقتی حاشیه باشد این تیمها نتیجه نخواهند گرفت
روحت شاد منصورخان پور حیدری از وقتی رفتی ارامش از تیم رفت دیگر بزرگ قابل توجهی سر تیم نمانده است
فاتحه استقلال خونده شد.
با این آقا تو بازی های آسیایی شکستهایی خواهیم خورد که تا سالها مضحکه مردم شویم . فکری قد و قواره مربی استقلال نیست از اول هم نبود فقط برای این اومد استقلال که فاتحه این تیم خونده شه . یک بازی هم زودتر بره نعمته
هیئت مدیره خائن منصوب بابا مسعود این فصل هم استقلال را به نابودی کشاند
آقا...به قول بعضی از این دوستان، ما که تا هفته ی قبل در صدر بودیم، بعدم الانم اتفاقی نیفتاده، کسی که واقعا به تیم و باشگاهش غیرت داشته باشه چرا باید از اوردن یه دستیار خوب ناراحت بشه؟ از اینا گذشته آقامحمود تا باش مصاحبه میکنن فوری به تیم رقیب میپردازه...بابا...محمود خان...ول کن این حرفا رو...تو راجع به تیم خودت و بچه هات حرف بزن، چکار تیم رقیب داری، چرا کلاس خودتو پایین میاری، مگه یحیا در مورد ما حرف میزنه که تو تا بات حرف میزنن فوری هی اسم اونا رو میاری...به خدا بده، کلاس تیمو خودتو میندازی...من هر بار باید سر حرفای آقامحمود با شوهرم جر و بحث داشته باشم...از اینا گذشته آقایون هیئت مدیره برید دنبال استرا...مگه بد سرمربیگری کرد؟ دیدین در مدتی که بودش کجا بودیم؟ چقد تکنیک و تاکتیک داشتیم؟ درسته بازی سازی مثل کرار رو دیگه نداریم اما حقیقتا مربی میتونه با همینایی که هستن هم تیمش رو سرپا و در صدر نگه داره. اگه قراره تیمو بسازید و بالا باشیم یا استرا یا امیرخان. در مورد طرز صحبت آقامحمودم حتما یه مشاور کنارش باشه، داداش...من تیممو هر جای جدول باشه دوست دارم ولی دوست ندارم سرمربی تیمم تا باش حرف میزنن به جای اینکه به تیم و کارکردش بپردازه حرف رقیبو‌ بزنه...به امید روزای بهتر انشاالله.
تیم بازیکن در دفاع ووسط ندارد تکمیل کنید
مشکل استقلال سرمربی یا مدیرعامل نیست ، سرمربی بهتر از استراماچونی!؟مدیرعامل بهترازفتح ا...زاده!؟ چرا دوتاشون نموندن ؟نموندن یا فراری شوند دادن؟حتی راضی شدن به هواداران و آبروی خودشون پشت کنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی