بازدید 5409

صاعقه هنگام خواستگاري جان دختر را گرفت

کد خبر: ۱۰۳۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱ 10 June 2010
ريچارد باتلر براي خواستگاري از دختر مورد علاقه‌اش برنامه خاصي تدارك ديده بود. او همراه بتاني لات به يك برنامه كوهنوردي در كوه‌هاي شمال كارولينا رفتند.

زماني كه اين دو كوهنورد جوان به قله كوه رسيدند ريچارد حلقه‌اي كه براي بتاني خريده بود را از كيفش در آورد تا آن را به او بدهد، كه در اين زمان آسمان سه بار
رعد و برق زد و برق سوم به اين دو كوهنورد نگون بخت برخورد كرد. بر اثر اين رعد و برق بتاني لات 25 ساله در دم جان سپرد و ريچارد باتلر هم دچار سوختگي درجه سوم شد.
او به رغم آسيب ديدگي شديدش نجات يافت و در گفت وگو با يك روزنامه محلي گفت:« زماني كه صاعقه به من خورد 180 درجه چرخيدم و چند قدم هم عقب رفتم. دود از كفش هايم بلند مي شد و احساس مي كردم پاهايم روي آتش هستند. بتاني هيچ حرفي نمي زد . به طرف او خزيدم. او نبض نداشت . براي نزديك به 15 دقيقه عمليات احيا را روي او انجام دادم اما متاسفانه نتيجه اي نداشت. هر چقدر تلاش كردم با تلفن همراه با كسي تماس بگيرم كه براي كمك كردن به ما اقدام كنند، نتيجه اي نگرفتم.» اين زوج راهپيمايي خود را در شرايطي آغاز كردند كه باران شديدي مي باريد. و اين مسئله باعث شد صعود آنها به قله اندكي به تاخير بيفتد. زماني كه آنها به قله رسيدند هوا دوباره خراب شد. پس از بروز حادثه آقاي باتلر كه نمي توانست جنازه دختر مورد علاقه اش را با خود به پايه كوه انتقال دهد و خودش را به اولين خانه اي كه در مسيرش قرار داشت رساند.
پدر و پسري كه ساكن آن خانه بودند براي نجات خانم لات خود را به قله رساندند اما تلاش هايشان براي نجات او بي‌نتيجه بود.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل