بازدید 32175
۲
انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قاره آسیا در قطر متمرکز شد

خبر بد برای تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

سایر مسابقات باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده‌اند از روز 31 می (10 خرداد 1400) از سر گرفته خواهند شد
کد خبر: ۱۰۳۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 13 February 2021

خبر بد برای تيم ملی فوتبال ایران بالاخره منتشر شد و میزبانی سه مسابفه حساس دور برگشت از کشورمان سلب گردید.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه استاد الدوحه قطر در صفحه‌ خود در توئیتر خبری اختصاصی را منتشر کرد و نوشت که کمیته برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهد و در آن برگزاری ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیای 2023 را به صورت متمرکز ( تمامی بازی‌‌ها در یک کشور) به تصویب خواهد رساند.

طبق ادعای این نشریه، سایر مسابقات باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده‌اند از روز 31 می (10 خرداد 1400) از سر گرفته خواهند شد و در تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) به پایان می‌رسند. به این ترتیب بازی‌هایی که قرار بود در ماه مارس برگزار شوند به تعویق خواهند افتاد.

محل برگزاری متمرکز بازی‌ها هنوز به طور رسمی و علنی مشخص نشده است اما شکی نیست که با توجه به میزبانی قطر در مرحله پایانی مسابقات، دور مقدماتی نیز تا شناخت تیم‌های صعود کننده در دوحه قطر برگزار خواهد شد. دقیقا مشابه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درفصل قبل که قطر پذیرای کل تیم‌های آسیایی شد.

شیوه متمرکز برگزاری بازی های انتخابی جام جهانی، جفای کامل در حق تیم ملی کشورمان خواهد بود چرا که تیم ایران در خانه بحرین بازی کرده و به این تیم باخته است و برای جبران آن نتیجه و صعود از این مرحله به بازی در ورزشگاه آزادی و شکست این حریف عربی در خانه خود نیاز مبرم دارد اما حالا با این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، این حق از تیم ملی فوتبال ما گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کپی میکی حداقل طوری کپی کن که خونده بشه . خداییش این چه متنیه . اصلا نگاه کردید
پاسخ ها
تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
تابناک: سپاس از توجه شما دوست عزیز مشکل فنی بود.
موفق باشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار