بازدید 9296
بازتاب

پاسخ کمیته انتخابات فوتبال به تناقض در لیست نامزدها؛ اشتباه شد!

این توضیحات نمی تواند اهمال و اشتباه فدراسیون در نشر چنین سند مهمی را توجیه کند و نشانگر ضعف شدید در بخش اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال است که همچنان در اختیار یکی از مهره های بسیار نزدیک مهدی تاج قرار دارد
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 12 February 2021

هشتمین اطلاعیه کمیته بدوی انتخاباتی فدراسیون فوتبال منتشر شد که در آن سعی کرده است شائبه های پیش آمده در انتشار دو لیست متفاوت در سایت فدراسیون فوتبال و رسانه ها را برطرف نماید.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس، نکات ذیل به اطلاع عموم می رسد:

۱- در بررسی های کمیته بدوی انتخابات، سابقه ورزشی آقای امین کریمیان مورد تایید قرار نگرفته بود، لکن بعد از اعتراض وی، کمیته استیناف سابقه ورزشی نامبرده را تایید کرد که در فهرست اولیه ذکر نگردیده بود و متعاقبا و بلافاصله در فهرست اصلاحی، نام وی درج گردید.

۲- آقای رضا عبدی از حضور در انتخابات انصراف داده بود و نام وی به اشتباه در لیست اولیه درج شده بود که در لیست اصلاحی، نام ایشان حذف گردید.

۳- در ردیف 54 فهرست ،نام آقای اکبر محمدی ارگی، به اشتباه ( احمد ) درج گردیده بود که متعاقبا و در لیست اصلاحی، تصحیح گردید.

به این ترتیب جایگزینی یک نفر به جای فردی که انصراف داده بود، دلیل تناقض در لیست های فدراسیون ذکر شده است. با اینحال این توضیحات نمی تواند اهمال و اشتباه فدراسیون در نشر چنین سند مهمی را توجیه کند و نشانگر ضعف شدید در بخش اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال است که همچنان در اختیار یکی از مهره های بسیار نزدیک مهدی تاج قرار دارد.

پاسخ کمیته انتخابات فوتبال به تناقض در لیست نامزدها؛ اشتباه شد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی