بازدید 73612

پیامدهای روانی رابطه با مرد متاهل

ارتباط با مرد متاهل در اکثر موارد رابطه ‌ای پر از چالش و تنش برای هر دو طرف محسوب می‌شود. زنان هنگام قرار گرفتن در این شرایط دستخوش احساسات متعددی می‌شوند که ممکن است به شدت آن‌ها را بیازارد. احساساتی نظیر غم، شادی، حسادت و خشم به تناوب برای این افراد اتفاق می‌افتد. از طرفی مردان نیز به خاطر شرایطی که دارند در یک دوگانگی به سر می‌برند و نمی‌توانند تصمیمات درستی بگیرند.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 11 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از حامی هنر زندگی، با این حال دلایل مختلفی از جمله عدم آگاهی و مشکلات اقتصادی باعث تمایل افراد به این رابطه می‌شود. اگر شما هم در چنین رابطه‌ای قرار گرفته‌اید، برای پیشگیری از آسیب‌های روحی و روانی باید مراقبت‌های بیشتری از خود به عمل بیاورید و برخی نکات را جدی بگیرید. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد ارتباط با مرد متأهل خواهیم پرداخت.

دلایل رابطه با مرد متاهل

برای بسیاری از افراد این سوال وجود دارد که چرا برخی زنان با وجود اینکه می‌دانند مردی متاهل است بازهم حاضر می‌شوند وارد رابطه با او شده و در جایگاه نفر سوم قرار بگیرند. ما در ادامه تلاش کردیم با اشاره به چند دلیل اصلی به این سوال پاسخ دهیم.

۱- کمبود باور‌های مانع ساز
باور‌های مانع ساز در روانشناسی به آن دسته از عقاید گفته می‌شود که به ما اجازه نمی‌دهند در روابط آسیب زا قرار بگیریم. برای مثال فکر کردن به مسائلی نظیر اینکه قرار گرفتن در رابطه با مرد متاهل غیر اخلاقی است، باعث آسیب زدن به بنیان خانواده افراد می‌شود یا ممکن است عواقب آن دامن گیر خودمان شود از جمله باور‌های مانع سازی هستند که باعث می‌شوند افراد از خود در برابر رابطه با مرد متاهل مراقبت کنند. برخی افراد به دلایل مختلف نظیر دلایل فرهنگی، اخلاقی و عقیدتی باور‌های مانع ساز کمتری در این باره دارند و همین مسئله باعث می‌شود که به خود مجوز ورود به چنین رابطه‌ای را بدهند.

۲- عدم آگاهی در روابط پیش از ازدواج
برخی دختران در روابط دوستی پیش از ازدواج دقت کمتری برای شناخت فرد مقابل به خرج می‌دهند. همین امر باعث می‌شود که به صورت ناخودآگاه خود را در ارتباط با فردی ببینند که متاهل است. این مسئله می‌تواند ضربه عاطفی سنگینی برای دختران به همراه داشته باشد. در نتیجه بسیار اهمیت دارد که قبل از رسیدن به شناخت کافی در مورد افراد و وضعیت تاهل آن‌ها یک رابطه عاطفی را آغاز نکنید.

۳- وجود مشکلات اقتصادی و نداشتن حمایت مالی
بسیاری از زنانی که به ازدواج موقت با مردان متاهل تن می‌دهند و یا در روابط عاطفی و جنسی با آن‌ها قرار می‌گیرند از نظر اقتصادی در وضعیت مطلوبی قرار ندارند. مشکلات مالی باعث می‌شود که افراد قید و بند‌های اخلاقی را کمتر مد نظر قرار دهند و زودتر در برابر درخواست‌های بیرونی تسلیم شوند.

۴- تجربه شکست و خیانت در زندگی قبلی
تجربه شکست‌های عاطفی مکرر یا خیانت دیدن از جانب شریک عاطفی باعث می‌شود که بسیاری از زنان نوعی خشم شدید را در درون خود تجربه کنند. اگر افراد مسیر سالمی برای ابراز خشم در زندگی پیدا نکنند در اکثر موارد به راه حل‌های ناسالمی روی می‌آورند که از جمله آن‌ها می‌توان به قرار گرفتن در روابط آسیب زا اشاره کرد. در حقیقت این افراد به جای اینکه به خیانتی که در زندگی خودشان اتفاق افتاده بپردازند و عوامل موثر در آن را بررسی کنند با آسیب زدن به رابطه افراد متاهل دیگری که زندگی آرامی دارند خشم خود را ابراز می‌کنند.
این الگوی رفتاری نه تنها آسیب زیادی به سایرین وارد می‌کند بلکه با به همراه آوردن احساس گناه و عذاب وجدان دشواری‌های سابق را برای خود فرد دو چندان می‌کند. در نتیجه بسیار اهمیت دارد که اگر در زندگی دچار شکست عاطفی می‌شوید روش‌های سالم برای عبور از آن را بشناسید و اگر احساس می‌کنید به تنهایی نمی‌توانید از پس همه مشکلات برآیید از یک متخصص روانشناس کمک بگیرید.

۵- ناتوانی در کنترل خود
برخی افراد در زندگی به دلیل تربیت غلط خانوادگی نمی‌توانند هیچ گونه محدودیتی را بپذیرند. این افراد فکر می‌کنند هر آنچه می‌خواهند را همیشه باید به دست بیاورند و هیچ چیز نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. آن‌ها اگر احساس کنند که به فردی علاقه دارند یا این فرد می‌تواند نیاز‌های آن‌ها را تامین کند با هر هزینه‌ای خواهان برقراری رابطه با او خواهند بود و مسائلی نظیر اینکه فرد مقابل متاهل است تاثیر چندان زیادی روی پافشاری آن‌ها بر خواسته‌شان نمی‌گذارد.
در واقع این افراد در زندگی نتوانسته‌اند به مهارت خودکننترلی چندانی دست یابند و همواره خود را مستحق به دست آوردن همه چیز می‌دانند. اگر فکر می‌کنید این روحیه در شما نیز وجود دارد لازم است قبل از درگیر شدن در آسیب‌های جدی از یک روانشناس برای تعدیل ویژگی‌های رفتاری خود کمک بگیرید.

رابطه با مرد متاهل و پیامد‌های روانی آن

ارتباط با مرد متأهل، چه به صورت رابطه دوستی، چه ازدواج و عقد موقت معمولاً تجربه دشواری است. احساس وابستگی به مردی که خود متأهل است و نامعلوم بودن آینده پیش رو بسیاری از افراد را آزار می‌دهد. هم‌چنین هرچقدر رابطه جلو می‌رود حساسیت‌ها نسبت به رابطه اصلی بیشتر شده و اوقاتی که مرد باید در کنار خانواده‌اش باشد را برای زن عذاب‌آور می‌کند؛ چرا که افراد در این شرایط فکر می‌کنند نادیده گرفته‌شده‌اند و نسبت به آینده خود نگران‌تر می‌شوند.

در این شرایط کنار آمدن با حجم زیاد هیجانات منفی آسان نیست. زندگی با اضطراب مزمن، احساس گناه درباره خود، بلاتکلیفی برای ادامه رابطه همگی از جمله آثار روانی است که ارتباط با فرد متأهل می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد. هم‌چنین بسیاری از این مردان به دلیل ترس از مشکلات خانوادگی پس از مدتی ارتباط خود را قطع می‌کنند یا دائماً نوسانات رفتاری از خود نشان می‌دهند که حس ناامنی زیادی ایجاد می‌کند. بسیاری از زنان به دلیل مشکلاتی که در ارتباط با مرد متأهل با آن مواجه می‌شوند تا مدت‌ها به افسردگی و اضطراب دچار می‌شوند که لازم است برای از بین بردن این اضطراب از مشاوره کنترل استرس و اضطراب کمک گرفت.

چگونه با احساسات منفی رابطه با مرد متاهل کنار بیایم؟

ممکن است ناگهان خود را وسط ارتباطی ببینید که احساس می‌کنید هیچ راهی برای آن وجود ندارد. از طرفی مشکلات ارتباط با مردی متأهل شما را می‌آزارد و از طرف دیگر به دلیل وابستگی احساسی نمی‌توانید این رابطه را رها کنید. در این شرایط اغلب افراد احساس درماندگی شدیدی را تجربه می‌کنند، اما باید بدانید که این پایان راه نیست. اولین قدم این است که بتوانید احساسات و هیجاناتتان را مدیریت کنید.

نکته اینجاست تا زمانی که هیجانات قدرتمندی در وجود شما جریان دارد نمی‌توانید به تصمیم درستی برسید. استفاده از روش‌هایی نظیر تکنیک‌های ذهن آگاهی، مراقبه و تکنیک‌های تنفسی در کنترل هیجان به شما کمک خواهند کرد. با این حال مؤثرترین روش آن است که به یک روانشناس مراجعه کنید. شرایط هرچقدر هم استرس زا باشد درمانگر به شما در مدیریت آن کمک خواهد کرد. در واقع مدیریت احساسات در این شرایط کلید موفقیت شماست. در صورتی که از نظر عاطفی در وضعیت پایداری قرار بگیرید آنگاه درمانگر شما را به سمت اتخاذ بهترین تصمیم برای زندگی‌تان هدایت خواهد کرد.

رابطه با مرد متاهل را چگونه مدیریت کنم؟

ممکن است به هر دلیلی قصد ادامه رابطه خود را داشته باشید در این شرایط رعایت برخی نکات به شما کمک می‌کند تا رابطه‌تان را بهتر مدیریت کنید و آسیب کمتری ببینید. اگر خواستید به تمام کردن رابطه فکر کنید مطلب چگونه یک رابطه را تمام کنیم را بخوانید.

از جمله نکات مهم در مدیریت رابطه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- در مورد رابطه خود، نیاز‌ها و خواسته‌هایتان واضح و روشن صحبت کنید.
- علاوه بر رابطه‌تان به ابعاد دیگر زندگی خود بپردازید و تلاش کنید خود را رشد دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت از دست رفتن رابطه وضعیت روانی بهتری داشته باشید.
- در مورد آینده رابطه و شرایط ایده‌آلتان با فرد موردنظر خود صحبت کرده و تکلیف این موضوع را هرچه زودتر مشخص کنید.
- اگر رابطه‌تان پنهانی است به آشکار شدن آن فکر کنید و برای آن آماده باشید.
- درصورتی که احساس آسیب دیدن می‌کنید صادقانه در مورد آن‌ها صحبت کنید.
- اگر احساس می‌کنید مجبور به ادامه رابطه هستید، چون هیچ حمایتگر دیگری در زندگی ندارید، حتماً با یک روانشناس و یا مشاوره خیانت در تماس باشید. روانشناس متخصص با فراهم کردن فضایی امن و عاری از قضاوت به شما کمک خواهد کرد تا با دید باز در مورد رابطه خود تصمیم بگیرید.

چگونه به رابطه با مرد متاهل پایان ببخشیم؟

همان طور که گفته شد داشتن رابطه با مرد متاهل همواره فشار‌های روانی بسیاری را به زندگی تحمیل می‌کند. در نتیجه احتمال بسیاری وجود دارد که به این نتیجه برسید این رابطه تنها به شما آسیب رسانده و نمی‌توانید در آن دوام بیاورید. در این شرایط گرفتن یک تصمیم قاطع برای پایان بخشیدن به رابطه از اهمیت بسزایی برخوردار است. توجه به نکات زیر به شما کمک می‌کند که عملکرد بهتری در این زمنیه داشته باشید.

۱- رابطه خود را با نگاهی واقع بینانه ارزیابی کنید
برای اینکه بتوانید به طور مصمم به یک رابطه پایان ببخشید لازم است که بتوانید با نگاهی واقع بینانه سود و زیان‌های مربوط به آن را ارزیابی نمایید. تلاش کنید روی یک کاغذ بنویسید که بودن در این رابطه چه چیز‌هایی به شما می‌دهد و در مقابل چه چیز‌هایی را از شما می‌گیرد؟ تلاش کنید رنج‌های روانی که در اثر این رابطه دچار آن شده‌اید را درجه بندی کنید و از خود بپرسید که آیا در رابطه با فردی که متاهل نیست هم این آسیب‌ها به سراغ شما می‌آیند؟

۲- بر احساسات خود مسلط شوید
برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید لازم است احساساتتان را تحت کنترل در بیاورید و به طور کل بر خود مسلط باشید. توجه داشته باشید که ذهن انسان در حالت هیجانی نمی‌تواند از نیروی منطق به خوبی بهره بگیرد و همین امر فرایند‌های عالی مغز نظیر تصمیم گیری و قضاوت را کاهش می‌دهد. در نتیجه ابتدا تلاش کنید احساسات منفی خود را مدیریت نمایید. شرکت در جلسات روان درمانی با یک روانشناس تا حد زیادی در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

۳- به خودتان فرصت بدهید
تمام کردن یک رابطه عاطفی در هر شکلی که باشد بار روانی زیادی را به همراه خواهد داشت. نباید از خود انتظار داشته باشید به محض اینکه برای جدایی تصمیم گرفتید تمام احساساتتان از بین برود. شما ممکن است ۶ ماه تا ۱ سال پس از جدایی نیز به رابطه از دست رفته فکر کنید و از تصور آن دست خوش هیجانات گوناگون شوید. آگاهی از این مسئله به شما کمک می‌کند که در این زمان مقاومت بیشتری به خرج داده و مجددا به رابطه آسیب زای سابق برنگردید.

۴- در مورد اتمام رابطه با فرد مقابل صحبت کنید
تمام کردن ناگهانی رابطه باعث می‌شود که ناگفته‌های بسیاری در درون شما و فرد مقابل باقی بماند. همین امر هیجانات شما را سرکوب کرده و در بلند مدت موجب آسیب‌های روانی مختلف و بروز مشکلاتی نظیر افسردگی و اضطراب می‌شود. در نتیجه لازم است که در مورد تصمیم خود به طور شفاف با فرد مقابل صحبت کرده و احساسات و افکار خود را در مورد جدایی با او در میان بگذارید. همچنین این فرصت را در اختیار فرد مقابل نیز قرار دهید که بتواند آزادانه در این باره با شما گفتگو کند. در همین راستا برای از بین بردن اضطراب و استرس خود می‌توانید از مشاوره نیز کمک دریافت کنید.

سوالات متداول
- چه کمبود‌هایی باعث می‌شود که یک مرد متاهل به دنبال رابطه با فردی به غیر از همسر خود باشد؟
عوامل مختلفی می‌توانند در گرایش به روابط خارج از ازدواج و خیانت به همسر تاثیر بگذارند. از جمله این عوامل می‌توان به داشتن سبک زندگی بی قید و بند در دوران مجردی، داشتن زمینه مشکلات روانشناختی، نبود صمیمت کافی در ارتباط با همسر، وجود فشار‌های شغلی، قرار داشتن در محیط‌های نامناسب و ... اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲۲
از نظر غریزده ها این ارتباط اگر شرعی و رسمی باشد مورد نکوهش هست.اما اگر پنهانی و غیر رسمی باشد می گویند طرفین بالغ بوده وبا رضایت انتخاب کرده اند. ونباید آزادی آنها محدود شود!!و ظاهرا فقط قانونی وشرعی بودن آن اشکال دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
دوست عزیز حتی در غرب هم خیانت کردن وجهه خوبی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
مگه از نظر ایرانی ها مشکل داره؟ این مقاله که کاملا جنبه مثبت به این قضیه داده....
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
در حدیث است که هر چیزی که با ذات انسانی همخوانی نداشته باشد برای انسان حرام میشود. مثلا اگر من با خوردن نان سوخته بدحال بشوم یا بدم بیاید یا طبعم قبول نکند نان سوخته بر من حرام است. حال چطور طبع انسانی قبول میکند که در مقابل دیدگان زن و فرزند جوان خود با زن صیغه ای اش برود تفریح و خوشگذرانی|! به بهانه این که شرع این کار را حلال کرده. طبع انسان سالم این را نمیپذیرد.
ناشناس
| Canada |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
اولا اینجا فقط یک همسر می توانی داشته باشی. دوما خیانت کنی اینجا و لو بری همسرت طلاق میگیره مثل آب خوردن. تو ایران تعداد همسر نامحدود دایم به علاوه غیر دایم می تونی داشته باشه
نویسنده کیست؟ خانم است احتمالا. الان بسیاری دختران جوان برای مردان جا افتاده متاهل دام می گذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بنده به عنوان یه دختر وقتی یک آقای متاهل با دو فرزند بهم گیر داد زدم تو ریپش و بدون اذیت کردن خودم و خودش کاری کردم که دیگه سراغ هیج دختری نره و مثل آدم زندگیشو ادامه بده و به همسرش خیانت نکنه...بابت این موضوع هم تا زمانی که همکارش بودم ، ازم مدام تشکر میکرد که نجاتش دادم چون ظاهرا سالها به همسر جوان و زیباش خیانت میکرده..چه با دختران جورواجور ،چه زنهای بیوه و حتی متاهل سالها ارتباط داشته ..در این قضیه این آقا بسیار حرفه ای عمل میکرد و بلد بود چکار کنه ...اما در برابر رفتار من به بن بست رسید و سرش خورد به سنگ..بنابراین نگو بسیاری از زنان و دختران دام پهن ...میکنند
لطفاٌ به این سوال پاسخ دهید چه کمبود‌هایی باعث می‌شود که یک زن متاهل به دنبال رابطه غیر شرعی بافردی به غیر از همسر خود میباشد؟
اصلا چنین نیست در غرب هیچ مجوز رسمی برای چند همسری یا ازدواج موقت وجود ندارد. هر گونه رابطه با فرد متاهل مترود است ولی تا قبل از ازدواج رسمی روابط افراد بدلیل بالغ بودن به خودشان مربوط است.البته به شرط رضایت طرفین .
هرگونه که حساب بکنیم این نوع روابط اخر عاقبت خوش نخواهند داشت چه برای مرد وچه برای زن مخصوصا درجامعه ما که زندگی ها به مویی بند است رسوایی ها وابرو ریزی های بعد ان هم که جای خود دارد به خصوص اینکه طرفین صاحب فرزند هم باشند تحقیر شدن فرزندان از طرف دیگران هم وجوددارد
زنان متاهل هم امکان داره دچار کمبود و مشکل عاطفی و روانی شوند و با مردان مجرد و متاهل دیگر وارد رابطه شوند
اگر رابط خارج از ازدواج را برای مردان عادی سازی کنید در حقیقا این حق را برای زنان هم ایجاد کرده اید
جامعه امروزی و زن امروزی این موضوع که مرد آزاد باشد و زن متعهد را نمی پذیرد
بهتر است همه را به رعایت وفاداری تشویق کنید چون زن و مرد با هم فزقی ندارند
چقدر زیبا بررسی یه خیانت......رابطه با مرد متاهل را چگونه مدیریت کنم؟؟؟؟؟؟؟.....چگونه با یک زن شوهردار ارتباط برقرار کنیم؟؟؟؟؟تمام این رفتار چه از طرف مرد و چه از طرف زن یک خیانت حساب میشه و آدمهای خیانتکار لجن تو کثافت فرو میرند
مورد توجه آقای یوسف زاده که فرمودند: .... در غرب .... هر گونه رابطه با فرد متاهل مترود است* چند همسری قانونی ممکن نیست چون قانون این اجازه رو نمیده، ولی رابطه بین مرد دارای همسر و زن دیگر یافت میشود و هست. و همچنین برعکس آن. در صد ازدواج قانونی بسیار پایین است و بیشتر زندگی بین زن و مرد را همباشی بودن تشکیل می دهد و تا حدود 68 درصد فرزندان در آلمان به عنوان نمونه خارج از عرف ازدواج قانونی که در کلیسا و ثبت اسناد درج میشود وجود دارد، ولی همان همباشی با هم دیگر که معمولا کمتر از شش سال ادامه داشته دارد، بسیار بسیار کم در حد یک در ده هزار شاید هم کمتر، از طرف زن موجب رفتن با غیر از معشوقه ی مرد خود میشود، ولی از طرف مرد بیشتر ارتباط مخفی با زن دیگری اتفاق می افتد! به همین دلایل در همه جای دنیا حتی اروپا زنان مورد ظلم، و هجمه های جنسی و روحی شدید قرار میگیرند، ولی شعار آزادی زنان را بیشتر در بوق کرنا میکنند تا جامعه ای گسیخته ی از خانواده ی اصیل ایجاد کنند، چون اینطور حاکمیتشان بر مردم بیشتر است
لطفا به این مورد هم بپردازیدکه گاهی اوقات بانوان به اشتباه یا با القای ناصحان معتمدشان از نیاز جنسی شوهرشان به منزله نقطه ضعف ایشان برای مهار او یا امتیاز گرفتن های مستمر استفاده ( سوء استفاده) می کنند و عملا مردشان را به تمهید یک ترفند متقابل هل می دهند!
این نگاه ابزار گرایانه به نیاز جنسی همسر در زمانه ای که وفق مدرنیسم جاری دیگر مقوله تمکین را از موضوعیت انداخته است رواج پیدا کرده است
تحریم اتاق خوابی همسر از سوی هر طرف که باشد مانند شمشیر دولبه است و یحتمل نتیجه معکوس می دهد. بهتر است از این این ابزار ظریف عاقلانه تر و محتاطانه تر و ایضا به ندرت استفاده شود.

دیگر اینکه٬ شیو های تازه ماندن روابط جنسی وعشقانه پایدار و مستمر بین همسران فقط وقتی میسر است که باور کنند و یاد بگیرند( بویژه آقایان) که تمتع جنسی حاشیه رابطه همسری باشد نه متن آن بعبارت دیگر سالاد و چاشنی سفره همسری باشد نه قاتق اصلی! و این باور حتی قبل از ازدواج شکل گرفته باشد ور نه همه در پیری به این باور قهری میرسند!

ضمنا رسانه ها برای مردم بویژه جوانان این واقعیت را افشا کنند( سمعی و بصری!) که صحنه های پورنو سینمایی و ویدئو یی و بویژه در فضای مجاز عمدتا تروکاژ و تصویر سازی مجازی وفق یک روال بیزینسی و تجاری هستند و عموما ستارگان اجازه تن نمایی را بخود نمی دهند و همانند خیلی صحنه ها سابقا از بدل و این روز ها از صحنه مجازی استفاده می کنند
و بالاخره به همان صورت که سایرین ( سازمان یافته و برنامه ریزی شده) بذر عرفی شدن این نوع روابط را با تولید سریال های چون "ویکتوریا" در فارسی وان پاشیدند. خوب سریا لهای متقابل که این نوع روابط را (نه بر اساس ظوابط سنت بلکه اتفاقا بر اساس ظوابط پسا مدرنیته) از عرفی شدگی انداخته و مجددا قبیحشان کنند ٬ تولید و عرضه شوند
متاءسفانه در این مقاله غرب زده تا حد زیادی قبح رابطه خارج از عرف زندگی زناشوئی را تبلیغ میکند به جای اینکه این گونه روابط چه از طرف زن یا مرد را بد ونکوهیده بداند .
یعنی خداییش این الان خود اموز رابطه جنسی با مرد متاهل نبود
آقایان و خانمها آزادند طبق اعتقاداتشان ازدواج کنند چه با مرد متاهل چه مجرد. مهم رضایت دو طرف است و به هیچ شخص دیگری ارتباطی ندارد.
سلام من تازگی متوجه شدم همسرم باکسی که آشناست رابطه داره من خیلی خیانت همسرموازطریق پیامک وواتساپ دیدم وهربارانکارشده ولی این بارباکسی که ادعای دوستی بامنو داشت ارتباط داره ومن عکس چتاشونودارم نمبدونم چکارکنم بااین یک عکس میتونم چیزیو دردادگاه ثابت کنم
دقیقا من عاشق یه مرد متاهل شدم ک ی پسر دارع ولی زنش ازش بیست سال بزرگترع اولش نمیدونستم ولی وقتی فهمیدم که خیلی وابستش،شدم الان نمیدونم چیکار کنم
اگر این شرایط پیش آمد چه باید کرد
یک سالی شده که باهمیم، اولش بهم گفت۲۵ سالشه و مجرده و خب چون با پسر خالش تو یه خونه مجردی زندگی میکرد و کلا غیر از وقتایی که سرکار میرفت بقیش رو فقط با من بود باورم شد، اما خب بعد یه سال برگشت بهم گفت که به گفته خودش دیگه نمیخواد بهم دروغ بگه و زن عقدی داره که دو ماه دیگه هم عروسیشونه و چون خونش از سرکار دور بوده اومده پیش پسرخالش که نزدیک تر باشه و هر هفته روزهای تعطیل که بر میگشته خونه با زنش بوده ، من اول که بهم گفت خندم گرفت، اصلا باورم نشد اما خب بعدش نتونستم ولش کنم بهش عادت کردم احساس میکنم دوسش دارم، اما خب میدونم احتمالا فقط واسه تنوع و تفریح اومده سمتم وحرفاش درمورد اینکه زنش رو دوست نداره و انتخاب خانوادش بوده ، همش دروغه، خیلی حالم بده، فکر کنم دلیل این گفتنشم این بوده که هم بعد این مدت خیالش راحته که من وابستشم و نمیتونم ولش کنم و هم اینکه دو ماه دیگه که عروسی کنه و بعدش خب نمیتونه همش با من باشه و میخواد آمادم کنه هر از گاهی پنهونی بیاد
من با یک آقا در ارتباط بودم درگیری روحی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار