بازدید 11886
۱

شهرخودرو با رضایتنامه ۱۰میلیاردی قاسمی‌نژاد دنبال فرار از انحلال

کد خبر: ۱۰۳۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 09 February 2021

در فاصله چند هفته مانده به شروع نقل و انتقالات نیم فصل شایعه حضور امین قاسمی‌نژاد در پرسپولیس و استقلال مطرح شده اما باشگاه شهرخودرو سنگی بزرگ مقابل پای مشتریان این بازیکن قرار داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان بحران زده باشگاه مشهدی شهرخودرو که در هفته اخیر بعضی از آن‌ها در پرونده پیش فروش خودرو به مردم بازداشت شدند، معتقدند تا اینجا به امین قاسمی نژاد و فرشاد فرجی 40 درصد مطالباتشان را پرداخت کرده‌اند برای صدور رضایتنامه آنها به هر تیمی در لیگ برتر مبلغی بین 8 تا 10 میلیارد تومان در نظر گرفته اند.

گویا تیم مشهدی که با معضل بدهی سنگین مالکانش روبروست، می‌خواهد نیم فصل دوم را با دریافت مبلغ رضایتنامه یحیی گل‌محمدی و همچنین درآمد فروش چند بازیکنش تامین کند.

این باشگاه مخالفتی با جدایی این بازیکنان ندارد اما رقمی سنگین را برای صدور رضایتنامه هر دو نفر در نظر گرفته است. از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس در حال حاضر برای رضایتنامه گل‌محمدی بدهی سنگینی به باشگاه شهرخودرو دارد و باید دید در صورت تمایل گل‌محمدی به جذب این بازیکن آیا این باشگاه حاضر است چنین رقمی را به باشگاه مشهدی پرداخت کند یا خیر؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا چه عدد و رقم های میشنویم !! هشت تا ده میلییییارددد تومان از جیب بیت المال ؟ برای چی ؟ برلای کی ؟ این همه مرد و زن و بچه تو سطل های زباله دنبال یک لقمه نون هستند! اخه واقعا این عدالته ؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل