بازدید 6369
۱

ابهام در حذف یک کاندیدا و تایید نامزد جدید در انتخابات فوتبال!

کد خبر: ۱۰۳۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 09 February 2021

فهرست نامزدهای تأییدصلاحیت‌شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال بامداد دوشنبه در سایت رسمی این فدراسیون منتشر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتشار این فهرست ۶۹ نفره در قالب یک عکس از ابتدا انتقاداتی را به‌همراه داشت. در لیست منتشرشده سربرگ رسمی فدراسیون دیده نمی‌شود و هیچ نشان،‌ امضا،‌ مُهر یا علامتی که نشان دهد این لیست توسط فدراسیون فوتبال منتشر شده است وجود نداشت.

با این حال سایت فدراسیون بعد این عکس، تصویر دیگری را جایگزین کرد که این تصویر ابهام عجیبی را به وجود آورده است. در لیست اول نام رضا عبدی در ردیف 39 آورده شده ولی در لیست دوم نام این فرد حذف و به‌جای آن نام امین کریمیان در ردیف 48 اضافه شده است.

طبیعتاً‌ تصویر دوم را با توجه به اینکه جایگزین تصویر نخست شده است باید لیست اصلاح‌شده فدراسیون فوتبال بدانیم و این یعنی کریمیان که سابقه مدیریت سازمان ورزش استان اصفهان و معاونت باشگاه ذوب‌آهن را در کارنامه دارد، تأیید صلاحیت شده است، با این حال باید دید چرا در لیست اعلامی نخست نام این کاندیدای حضور در هیئت رئیسه حذف و فرد دیگری جایگزین شده بود.

این اتفاق در حالی رخ داده است که فدراسیون در سکوت این فهرست را اصلاح کرده و هیچ اطلاع‌رسانی و توضیحی در این خصوص ارائه نداده است. با وجود اینکه،‌ مشکل لیست جدید از لحاظ وجود سربرگ و دیگر موارد ابتدایی حل شده است اما تغییر نام یک کاندیدا جای علامت سؤال و تعجب را با هم ایجاد می‌‌کند.

در زیر ابتدا تصویر نخست از لیست اسامی تأییدصلاحیت‌شده انتخابات فدراسیون و در ادامه تصویر اصلاح‌شده فدراسیون را می‌بینید:

فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال ,

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یه آخوندی ثبت نام کرده بود اون چی شد ؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی