بازدید 41397

حمایت پیشکسوتان پرسپولیس از ماجرای حمله به پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر

پژمان جمشیدی امسال برای دومین بار نامزد جایزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر شده است
کد خبر: ۱۰۳۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 09 February 2021

ورود فوتبالی‌ها به عالم سینما و جشنواره،  فضای هنر هفتم در کشورمان را هم تغییر داده و کار در آنجا هم به بیانیه نویسی کشیده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، پیشکسوتان پرسپولیس در واکنش به حواشی پیش آمده برای پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر و نامزدی دوباره این ستاره سابق فوتبال ایران برای بردن سیمرغ جشنواره بیانیه ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است: انتخاب دوباره پژمان جمشیدی در جمع نامزدهای جایزه سیمرغ بازیگری جشنواره فجر نشان از تایید هنر این چهره محبوب جامعه از سوی صاحب نظران، منتقدان واقعی و اندیشمندان سینمای ایران دارد اما آنچه باعث خرسندی ما شده، نامزدی پژمان جمشیدی عزیز برای سیمرغ بلورین نیست. خرسندیم از این که این ورزشکار ملی، این عضو خانواده بزرگ پرسپولیس و این چهره دوست داشتنی حتی در شرایطی که به واسطه درگذشت دو تن از بهترین دوستان و همبازیانش شرایط روحی مناسبی نداشت، در مواجهه با پرسش غیرمتعارف و غیراخلاقی خبرنگاری که به هدف تخریب پژمان ورود او به سینما را وسیله ای برای دیده شدن تلقی کرد، از چارچوب ادب و احترام خارج نشد و با پاسخ محترمانه اش، بزرگی خود و بزرگ اندیشی اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس را به اثبات رساند.

حمایت پیشکسوتان پرسپولیس از ماجرای حمله به پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر

در ادامه این بیانیه آمده است؛ قهرمانی جسم پژمان را همگان وقتی پیراهن سرخرنگ پرسپولیس و لباس مقدس تیم ملی فوتبال را می پوشید، به چشم دیده بودند و این بار با خوش اخلاقی اش، همگان پهلوانی روحش را به تماشا نشستند. خانواده بزرگ پرسپولیس به وجود نازنین چنین پیشکسوتی به خود می بالد چرا که مکتب پرسپولیس چیزی جز همین بزرگ منشی، صلح طلبی، نیک اندیشی و غلبه بر نفس و پایبندی به ادب و اخلاق نبوده است. برندگان سیمرغ بلورین در پایان جشنواره معرفی می شوند اما از نگاه ما پژمان جمشیدی سیمرغ بلورین اخلاق را برد و چه برنده جایزه باشد و چه نباشد، برای ما همان رفیق، برادر و هم تیمی شریف است که همیشه به وجودش افتخار می کنیم.

پژمان جمشیدی امسال برای دومین بار نامزد جایزه بازیگری از جشنواره فیلم فجر شده است. او که با دو فیلم در این جشنواره حضور داشت، در حاشیه نشست یکی از این دو فیلم با پرسش عجیب خبرنگاری مواجه شد که ادعا کرد او برای دیده شدن به سینما آمده است. پاسخ محترمانه پژمان تشویق و تایید اهالی سینما را به همراه داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
این خبرنگار فوتبال را نمی شناسد وگرنه می دانست برای دیده شدن، فوتبالیست یکی از دو تیم سرشناس پرسپولیس و استقلال بودن کافی است بعید می دانم سینما را هم بشناسد پزمان جمشیدی سرشناس تر از این حرف هاست
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
نمیدانم بعضیا برخی هارو چرا اونقدر گنده میکنن



براستی مشکل کجاست؟
پژمان عالیه حقش بالاتر از سیمرغ است بعضی از این بازیگرها فکر میکنند اپلو هوا میکنند ادا دراوردن دیگه کاری نداره با دومن ونیم آرایش
پاسخ ها
بيتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
شما برو ادا دربيار با يه من ونيم آرايش.. اگه تونستي دوتا ديالوگ پشت هم بگي اونوقت ادعاكن. اصلا خودت چه كاره اي يا چه هنري داري؟ ارزش و شان كارديگران رو پايين آوردن هنر نيست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
والا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
نه باباهمه شون یه کرباس هستن
ورزشکار محبوب و هنرمند مردمی گرامی جناب آقای پژمان جمشیدی صرف نظر از افتخارات ورزشی و هنری جنابعالی به عنوان یک هم وطن به شما برادر عزیز تبریک می گویم رفتار و پاسخ زیبای شما درس بود برای جامعه ، ای کاش قهرمانان عرصه سیاست و خبر رسانی نیز از برخورد جنابعالی درس می گرفتند تا تنش ها و تهمت های روزانه را در جامعه شاهد نباشیم .
سپاس از شما برادر خوب و قهرمان
خیلی پسر با اخلاق و مودبیه و بازیش هم از خیلی از به اصطلاح بازیگرها بهتر و درخشانتره. امیدوارم همیشه سالم و موفق باشه.
ستاره سابق فوتبال؟؟؟؟ خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
نکنه تویی!!؟؟؟
خدا وکیلی هنرمند واقعی خودش حالا بقیه هم از حسودی خودشو بکشند
آدم بی ادب، بی ادب هست و هیچ کاریش نمی شه کرد
بهتر هست به این جور آدمهای پر مدعا محل نداد . احتمالا خود این خبرنگار بی ادب خودش به جایی نرسیده و دیده نشده و سوالی هم نداشته، فقط خواسته اینطوری خودشو مطرح کنه

جواب ابلهان خاموشی است
پژمان عشقه به نظر من تو بازیگری حرف نداره اون دسته از آدم های که باهاش لج میکنن از حسادتش نه قشنگ معلومه یه جایشون سوخته
من در حیرتم از این ملت که چرا بجان هم افتادند.واقعا یکم به ریشه و قدمت فرهنگ و تمدن کشورتان فکر کنید .بس کنید اینقدر کوبیدن و نابود کردن افرادی که افتخار آفرینندو سر کشیدن تو زندگی خصوصی دیگران خسته نشدید.آقای پژمان جمشیدی یک هنرمندند چه در عرصه فوتبال چه در بازیگری چه در اخلاق و منش .برای هم آرزوی خوب و موفقیت کنید تا ایران پر از افتخار و عشق بشه
پژمان عالی دوس داریم از هر نظر اسم اون خبرنگار را هم بگید تا دسته جمعی نابودش کنیم احمق کودن رو
من که فکر میکنم این خبرنگار برای بیشتر دیده شدن در جشنواره این پرسش رو مطرح کرد حالا این سئوال مطرحه بیشتر دیده شدن کی؟
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
این خبرنگار چندمین بارشه که میخواد خودشو با ای تزمطرح کنه .به اقای حاتمی کیا هم بی احترامی کرده.متاسفانه مسئولین بیکفایت بازم مجال صحبت به این معلوم الحال بی نزاکت میدن .زنده بادپژمان عزیز که با ادب ومدبرانه پاسخشو داد.پژمان هم در فوتبال هم در سینما نامبر وان بود وقطعا" خواهد ماند.د
آخه تو جشنواره فیلم فجر که فیلم از همه نظر بالا پایین میشه که بیاد تو جشنواره این سوالو میپرسن؟؟!! مگه نمایش رو حوضی آقای خبرنگار؟؟!! زنده باشی آقا پژمان.
خبرنگار سوال کرده، حرفی باهات دارم بشنو
پژمان جمشیدی همان کسی است که دو بار نامزد سیمرغ بلورین شده پژمان جمشیدی اگر علاقه و انگیزه و مهارت نداشت به این نقطه نمی رسید. ایشان در کارهایی که انجام داده به خوبی ارزش های خودش را نشان داده. این را من نمی گویم همان داورانی می گویند که ایشان را انتخاب کرده اند.
خبرنگار سوال کرده بفهم که دیده شدن موقت هست ولی وقتی ایشان به این سطح رسیده یعنی خیلی وقته، دیده شده.
پژمان خیلی وقته از دیده شدن رد شده، و با نامزدی برای جایزه در واقع خودش را اثبات کرده است.
با سلام.اقای پژمان جمشیدی موفقیت شما رو برای نامزدی سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تبریک میگویم ما واقعا از دیدن فیلمهای شما لذت میبریم.تاکور شودهرانکه نتوان دید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل