بازدید 7592
برای پیوستن به مربی ۷۰ساله؛

احسان حدادی برای تمرین از کیش به آمریکا می‌رود

کد خبر: ۱۰۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ 09 February 2021

احسان حدادی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است، قصد دارد برای ادامه روند تمرینات خود فردا(سه‌شنبه) راهی آمریکا شود تا زیر نظر  مک ویلکینز تمرین کند.

به گزارش تابناک ورزشی، حدادی پس از انجام عمل جراحی خارپاشنه خود در آلمان، مدتی در جزیره کیش تمرین کرد و در ادامه هم به آمریکا می‌رود. 

احسان حدادی برای تمرین از کیش به آمریکا می‌رود

حدادی در گفت‌گویی با روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی در مورد سفر به آمریکا گفت: علی‌رغم میل باطنی برای پیگیری ادامه تمریناتم به آمریکا خواهم رفت، زیرا به واقع در ایران تمامی شرایط و امکانات مناسب را برای تمرین کردن دارم اما متاسفانه به خاطر اینکه مربی من (مک ویلکینز) ۷۰سال سن دارد و در شرایط فعلی که ویروس کرونا همه دنیا را در بر گرفته است، امکان سفر به ایران را ندارد،  به همین دلیل  مجبورم که به آمریکا بروم تا بتوانم زیر نظر ایشان تمریناتم را ادامه دهم.

او افزود: باید به این نکته تاکید کنم که شرایط برای من در اردوی خارج از کشور بسیار سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود زیرا در آنجا من باید در یک اتاق کوچک آن هم با وجود یک هم اتاقی زندگی و تمریناتم را پیگیری کنم، اما در ایران می‌توانم در یک محل مناسب و با شرایط ایده‌آل تری زندگی و تمرین کنم.

حدادی همچنین گفته که امیدوار است در المپیک بین ۶۷ تا ۶۷.۵ متر پرتاب کند و مدال المپیک بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان