بازدید 19071
۲

تاکید مجدد آمریکا بر مواضع خود درباره برجام

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که موضع جو بایدن در خصوص ایران تغییری نداشته است و در صورت ازسرگیری کامل تعهدات هسته‌ای توسط ایران، ایالات متحده نیز به توافق هسته‌ای بازخواهد گشت.
کد خبر: ۱۰۳۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۲ 09 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از تله‌تریدر، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود به خبرنگاران گفت که همه چیز در رابطه با برجام در نهایت "به ایران بستگی دارد"، اما تصریح کرد که دولت بایدن پیش از نهایی ساختن هر تصمیمی به مشاوره با ۱ + ۵ خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا، شبکه سی‌بی‌اس نیوز روز گذشته ویدئوی کوتاهی از مصاحبه خود با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده که در آن بایدن در پاسخ به سوال مجری برنامه سی‌بی‌اس نیوز که می‌پرسید" آیا ایالات متحده اول تحریم‌ها را برخواهد داشت تا ایران به پای میز مذاکره بازگردد؟ " گفت: نه.

بایدن در ادامه در پاسخ به سوال مجری که پرسید " آیا آن‌ها ابتدا باید به غنی‌سازی اورانیوم پایان دهند" سر خود را به نشانه تایید تکان داد.

خبرگزاری رویترز ساعاتی بعد به نقل از یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود با تصحیح حرف رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: آن‌ها باید به غنی‌سازی فراتر از محدودیت‌های برجام پایان دهند. چیزی در موضع آمریکا تغییر نکرده است. آمریکا می‌خواهد که ایران به پایبندی به تعهدات برجامی خود بازگردد و اگر این کار را انجام دهد، آمریکا نیز همین کار را انجام خواهد داد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
قابل اعتماد نیستند
عین جنگ ایران عراق شده
لجبازی دو طرف به قیمت کشته شدن بیشتر جوان های برومندمون تمام شد آخرش هم هیچ
ایندفعه هم لجبازی دو طرف داره به قیمت جان ملتمون تمام میشه و بس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل