بازدید 23634

آخرین آمار کرونا در ایران تا نوزدهم بهمن ۹۹/ شمار فوتی‌ها به کمتر از ۶۰ تن در شبانه روز اخیر رسید

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۷۰۶۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۸۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 07 February 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۴۶۶ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۵۴۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۴۳۵ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۸ هزار و ۴۶۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۵۵۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۸۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۹ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت شهر‌های کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۳۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۴ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

لاری افزود: شهرستان‌های عجب شیر در آذربایجان شرقی، اردستان در اصفهان، اسفراین در خراسان شمالی، گرمسار در سمنان، بافت در کرمان، پاوه در کرمانشاه، بندرگز و کردکوی در گلستان، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رودبار، رودسر، صومعه سرا و لاهیجان در گیلان، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، قائمهشر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران، بستک، بندرلنگه و قشم در هرمزگان، بهار، تویسرکان و رزن در همدان و ابرکوه در یزد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
تو رو خدا سختگیری ها را ادامه بدین. اصلا فکر کنین شهر زرد نداریم، همه نارنجی هستن. رفت و آمد بین شهری را مجاز نگنین. منع شبانه هم خوبه. مردم که رعایت نمیکنن لااقل دولت شل نگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
ظاهرا دنبال جریمه مردمی
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
نکنه فکر کردی این سخت گیری های ادعایی برای مبارزه با کروناست؟چطور رفت و آمد مردم در خودروی خودشون در شب باعث انتشار کروناست اما فاصله ۲۹ سانتی در مترو و فضای بسته هزاران نفر باعث انتشار کرونا نیست؟!!!!!
آمارهایتان دروغ محض است!!!
تعداد افراد مبتلا بیشتر شده... مراجعات پزشکی بیشتر شده... شهرستان های نارنجی دو برابر شده آن وقت آمار فوتی ها را کم کرده اید...
تا۲۲بهمن آمار فوتیها منفی هم میشه.
پاسخ ها
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
آره به صفر هم میرسه.....فردای ۲۲ بهمن یهو میره بالا ...قدرتیه خدا ....واکسن هم که بزنیم عمو تبریزیان گفته بچه ی بدی میشیم....
رنگها رو بیخیال بشید یا شهر سالم یا شهر ناسالم اینقدر مردم رو سردرگم و پریشون نکنید لطفاً لطفاً دست از بازی با رنگها بردارید ...
این کرونا هم شده مثل شاخص بورس هر موقع مصلحت باشه آمارش بالا می ره!!!!!
ببینید دوستان این آمر دیگه خیلی مهندسی شده است از اولش هم آمار غلط دادن واقعیت اینه که دولت چین کمونیست فاسد چهار ماه صدای کرونا رو درنیاورد تا در همه دنیا پخش بشه یعنی حساب کنید از اول پاییز ما با کرونا درگیر بودیم و در همه کشور هم پخش شده بود اینجا هم که تا سه ماه ادعا کردن هیچی نیست پس کل کشور حداقل ۶ ماه با کرونا درگیر بود مطمئن باشید الان ما به همان ایمنی گله ای رسیدیم پس دیگه فریب این آمار و ارقام و عددسازی ها را نخورید و به زندگیتون برسید هدفشون فقط سرگرم کردن مردم با کرونا و واکسن و ... است تا مردم از فساد در کشور غافل شوند.
ازمون استخدامی خود علوم پزشکی هم داره برگزار میشه تا چه رسد بقیه بعد میگید مردم رعایت کنید
ورود واکسن استرازنکا که در هند تولید میشود بسیار خطرناک است

هند علی رغم اینکه از بزرگترین تولید کنندگان دارو و واکسن در جهان محسوب میشود
به همان نسبت نیز در تقلبات دارویی در جهان مشهور است

این هشدار را جدی بگیرید
خیلی از بخش های کرونایی در همه بیمارستان های کشور تعطیل شده و بیمارستان ها تقریبا به روال عادی خود بازگشته اند اما کرونا موضوعی است که از آن بهره برداری های زیادی می کنند و هر روز می خواهند موضوع کرونا را داغ نگه دارند فقط سری بهمتروهای تهران بزنید ببینید چه انبوهی از مردم نزدیک هم در یک فضای بسته قرار دارند بعد این را کاری ندارند اما حکومت نظامی شبانه برقرار می کنند!!!!!
وااااااااااااااای خدا مردیم از این همه نامردمی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار