بازدید 2685

نتایج زد و بندها بن همام؛ حمايت AFC از ميزباني قاره اروپا در جام جهاني 2018!

او در مصاحبه با رسانه ها البته تاکيد کرد که فدراسيون ها آزادند که اگر هر نظري دارند اعلام کنند و از کشور مورد علاقه خود حمايت کنند. بن همام افزود: "اين فضايي آزاد است و هرکس از هرکه مي خواهد حمايت کند اما براي جام جهاني ‌٢٠١٨ ما پشت اروپا مي ايستيم. حال و هواي مجمع نيز نشان دهنده حمايت قاطع از برگزاري جام جهاني ‌٢٠١٨ در اروپاست".
کد خبر: ۱۰۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۲ 09 June 2010
همه اعضا خانواده فوتبال آسيا روز سه شنبه در مجمع فوق العاده کنفدراسيون فوتبال آسيا دور هم گردآمدند.

به گزارش ايسنا، اعضاي AFC درباره مسايل مهم فوتبال در آسيا و کنفدراسيون بحث و گفت و گو کردند و اصلاحات اساسنامه را به تصويب رساندند.

در آغاز جلسه محمد بن همام رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا با تبريک به آفريقا آرزو کرد همه تيم هاي آسيايي حاضر در جام جهاني بتوانند قدرت واقعي خود را به نمايش بگذارند و البته جام جهاني 2022 را به آسيا بياورند.

بن همام گفت:" همکاري آسيا با جام جهاني عميق تر از هميشه بوده. ما در تمام طول راه پشت عزم و اراده آفريقا ايستاديم و از موفقيت آنها خرسند هستيم. من به اروپا هم قول مي دهم که آنها را همينطور در ميزباني سال 2018 کمک خواهيم کرد".

دکتر چونگ مونگ جونگ نايب رئيس فيفا و عضو کميته اجرايي اي اف سي هم گفت:" اميدوارم هر چهار تيم قاره ما به دور بعدي بازيها صعود کنند و حداقل يکي از آنها به فينال برسد".

بن‌همام در ادامه صحبت هايش تاکيد کرد:" اميدوارم جام جهاني 2022 در آسيا برگزار شود و اعضا کميته اجرايي فيفا از اين اقدام حمايت کنند. تاکنون استراليا، ژاپن، قطر و کره جنوبي آمادگي خود را نشان داده اند و آسيا در انتظار حمايت همکاران خود در کميته اجرايي فيفا خواهد ماند".

بن‌همام که جزاير ماريانا شمالي را به عنوان عضو جديد کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي مي‌کرد تاکيد داشت که شرايط اعتماد و همکاري بين اعضا اي اف سي در پيشرفت فوتبال اهميت فوق‌العاده‌اي داشته است.

او بعد از تاييد و تصويب تغييرات در اساسنامه با تقدير از يکپارچگي در مجمع کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت:" ما در شفاف سازي کنفدراسيون فوتبال آسيا قدم بلندي برداشته ايم. ما يکي از معدود کنفدراسيون‌هاي فوتبال جهان هستيم که اساسنامه مدرني داريم و کاملاً دموکراتيک هستيم. کتاب قانون ما آزاد و عادلانه است و به اي اف سي و فدراسيون هاي عضو اجازه مي‌دهد تا با سرعت بيشتري براي پيشرفت اداره فوتبال اقدام کنند. من از همه ورزش هاي آسيايي و سازمان هاي آنها دعوت مي کنم تا از اي اف سي پيروي کنند".


حمايت AFC از ميزباني قاره اروپا در جام جهاني 2018   
حمايت آسيا از جام جهاني ‌٢٠١٨ در اروپا نقطه نظر مشترک اعضا کنفدراسيون در جلسه مجمع فوق العاده روز سه‌شنبه بود.

محمد بن همام رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا گفت: "مي خواهم از طرف کنفدراسيون فوتبال آسيا به اروپا اطمينان بدهم که ما به علاقه آنها براي ميزباني جام جهاني ‌٢٠١٨ در اين قاره احترام مي گذاريم و حمايت خود را نشان خواهيم داد".

او در مصاحبه با رسانه ها البته تاکيد کرد که فدراسيون ها آزادند که اگر هر نظري دارند اعلام کنند و از کشور مورد علاقه خود حمايت کنند. بن همام افزود: "اين فضايي آزاد است و هرکس از هرکه مي خواهد حمايت کند اما براي جام جهاني ‌٢٠١٨ ما پشت اروپا مي ايستيم. حال و هواي مجمع نيز نشان دهنده حمايت قاطع از برگزاري جام جهاني ‌٢٠١٨ در اروپاست".

بن همام همچنين تاکيد کرد که آسيا براي ميزباني از جام جهاني ‌٢٠٢٢ اراده زيادي دارد.

او افزود:"ما چهار کشور متقاضي ميزباني براي جام جهاني ‌٢٠٢٢ از آسيا داريم. ميزباني حق طبيعي هر کشوري است و ما برنامه خاصي براي آن داريم".

براي جام جهاني ‌٢٠١٨ و ‌٢٠٢٢ هفت کشور درخواست ميزباني کرده اند که استراليا، بلژيک/هلند، انگلستان، ژاپن، روسيه، اسپانيا/پرتغال و آمريکا هستند. دو کشور قطر و کره جنوبي هم فقط متقاضي دوره ‌٢٠٢٢ جام‌جهاني هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل