بازدید 3051

کشف جسد متلاشي شده پيرمردي ۷۰ ساله در بيابان

وي ابتدا منکر هر گونه جرمي شد، اما در ادامه بازجويي ها لب به اعتراف گشود و مدعي شد که پدرش چند روز قبل فوت کرده و او جسد وي را به سبزوار برده و در بيابان رها کرده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۳۱ 09 June 2010
جسد متلاشي شده پيرمرد ۷۰ ساله اي در بيابان هاي بخش «ششتمد» سبزوار کشف و پسر ۲۸ ساله وي به عنوان اولين مظنون اين پرونده دستگير شد.به گزارش خراسان، حدود يک هفته قبل ماموران پليس آگاهي شهرستان سبزوار از وجود جسدي در بيابان هاي بخش ششتمد باخبر و به محل رفتند.ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند جسد متعلق به پيرمردي حدود ۷۰ ساله است. جسد متلاشي شده پس از بررسي هاي اوليه براي تعيين دقيق علت مرگ به دستور مقام قضايي به پزشکي قانوني مشهد منتقل شد. کارآگاهان پليس آگاهي سبزوار در همين رابطه تحقيقات خود را آغاز کردند و موفق شدند هويت جسد را شناسايي کنند.پرونده به علت اهميت موضوع به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد ارجاع و تحقيقات توسط قاضي شعبه ۸۰۳ دادسراي عمومي و انقلاب مشهد ادامه يافت.در همين حال بررسي هاي ماموران نشان مي داد پيرمرد با پسر ۲۸ ساله اش اختلاف داشته است. ماموران به دستور بازپرس پرونده پسر ۲۸ ساله را در مشهد دستگير و براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل کردند.

وي ابتدا منکر هر گونه جرمي شد، اما در ادامه بازجويي ها لب به اعتراف گشود و مدعي شد که پدرش چند روز قبل فوت کرده و او جسد وي را به سبزوار برده و در بيابان رها کرده است.

براساس همين اعترافات پسر جوان به عنوان اولين مظنون اين پرونده بازداشت شد.تحقيقات درباره اين پرونده و چگونگي مرگ پيرمرد ۷۰ ساله هم چنان ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان