بازدید 2949

كلاهبرداري 350 ميليون توماني از پدرزن

در پي اين شكايت، ماموران با تطبيق تصاوير محمد (متهم)‌ با بانك اطلاعات مجرمان متوجه شدند وي يك متهم سابقه‌دار است كه پيش از اين در سال 83 به اتهام كلاهبرداري دستگير و روانه زندان شده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۱:۰۹ 09 June 2010
كلاهبردار حرفه‌اي كه با جعل عنوان، دختر جواني را به عقد و ازدواج خود درآورده است، پس از كلاهبرداري 350 ميليون توماني از پدرزنش، دستگير شد.

به گزارش «جام‌جم»، به دنبال گزارش مردمي درخصوص جعل عنوان كارمند يك سازمان دولتي از سوي يك متهم سابقه‌دار، موضوع به دستور بازپرس شعبه 12 دادسراي ناحيه 3 تهران در دستور كار ماموران قرار گرفت.

در حالي كه كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي، تحقيقات خود را در اين ارتباط آغاز كرده بودند، زني به پليس آگاهي مراجعه و بيان كرد 6 ماه پيش از سوي فردي به نام محمد كه خود را كارمند عاليرتبه يك سازمان دولتي معرفي مي‌كرد، فريب خوردم و با او ازدواج كردم و در اين مدت محمد به بهانه‌هاي مختلف 350 ميليون تومان پول نقد از من و پدرم دريافت كرده و متواري شده است. شاكي افزود: پس از متواري شدن شوهرم، به محل كار او رفتم و متوجه شدم برخلاف ادعاي او، هيچ‌گاه همسرم در اين محل كار نمي‌كرده است.

در پي اين شكايت، ماموران با تطبيق تصاوير محمد (متهم)‌ با بانك اطلاعات مجرمان متوجه شدند وي يك متهم سابقه‌دار است كه پيش از اين در سال 83 به اتهام كلاهبرداري دستگير و روانه زندان شده است.

گزارش حاكي است؛ با جمع‌بندي اطلاعات سرانجام متهم در بوستان انديشه در خيابان شريعتي شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ استقامتي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي در اين باره به «جام‌جم» گفت: پس از دستگيري متهم در بازرسي از مخفيگاه وي، تعدادي مهر جعلي و سربرگ سازمان‌هاي دولتي كشف شد. وي افزود: متهم اعتراف كرد اعتياد شديدي به موادمخدر صنعتي (شيشه)‌ دارد و پس از مصرف موادمخدر دچار توهم مي‌شده و تصور مي‌كرده فردي مهم و صاحب نفوذ است حتي در چند مرحله تصور مي‌كرده يك پزشك متخصص و نماينده يك سازمان دولتي است.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان