بازدید 2404
محمدی:

نام دایی و قلعه نویی را اعلام نكرده‏ایم

مبنای كار ما دستور 10 روز گذشته هیئت رئیسه سازمان لیگ مبنی بر ثبت نكردن قراردادهای بالای 350 میلیون، است؛ از این رو هیچ قراردادی بالای این مبلغ ثبت نكرده ایم و نمی كنیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۰ 08 June 2010
رئیس سازمان لیگ حرفه ای گفت: نام هیچ یك از مربیان و بازیكنان را برای نبستن قرارداد با آنها به هیئت های فوتبال استان ها اعلام نكرده ایم.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر در گفتگو با شكه خبر درباره اعلام نام دایی و قلعه نویی برای ثبت نكردن قراردادشان كه بالای 350 میلیون تومان است، گفت: ما نام هیچ مربی را به هیئت های فوتبال استان ها اعلام نكرده ایم.

وی گفت: مبنای كار ما دستور 10 روز گذشته هیئت رئیسه سازمان لیگ مبنی بر ثبت نكردن قراردادهای بالای 350 میلیون، است؛ از این رو هیچ قراردادی بالای این مبلغ ثبت نكرده ایم و نمی كنیم.

رئیس سازمان لیگ حرفه ای افزود: مربیان و بازیكنان تا پایان 28 تیر فرصت دارند تا قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان خود ثبت كنند. تا به امروز هیچ گونه تخلفی به سازمان لیگ ارسال نشده است.

این در حالی است كه سخنگوی باشگاه پیروزی اعلام كرده است قرارداد دایی، پارسال بسته شده است و شامل قانون جدید ثبت قراردادها نمی شود.

علیپور  گفت: آقای دایی قرارداد خود را در فصل گذشته به صورت یك فصل و نیم امضا كرده و این قرار داد در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شده است.  دایی تا پایان این فصل سرمربی تیم پیروزی خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس