بازدید 13264

حمله شدید فکری به مدیر پرسپولیس روی آنتن زنده

کد خبر: ۱۰۳۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 02 February 2021

زمانی که استقلال در آسیا ستاره گرفت شکوری کجا بود؟! این جمله سنگین ترین حمله محمود فکری به مدیر اجرایی پرسپولیس در برنامه زنده دیشب شبکه سه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، محمود فکری یادآور شد: زمانی که استقلال ستاره گرفت شما اصلا نبودید ولی اینکه بگویند به خاطر تیم ما استقلال سهمیه گرفت زشت است. آن زمان که ما آسیا می رفتیم پرسپولیس و شکوری کجا بود؟ زمانی که 22 سال پیش من در فینال آسیا در ورزشگاه آزادی بازی کردم ابراهیم شکوری کجا بود؟ زمانی که استقلال قهرمان آسیا شده اما می گویند تیم زمین خاکی در گروهش بود و قهرمان شدند. همان بازی با جوبیلیو ایواتا که من مقابلش بازی کردم دو تا توپ وارد دروازه ما رفت ولی 20 موقعیت ما گل نشد.

فکری تصریح کرد: من اصلا دوست ندارم کری بخوانم و همیشه به بازیکنانم این حرف را می زنم. سال گذشته خودم گفتم اگر قرار است بازی ها تعطیل شود حق پرسپولیس است قهرمان شود و کلی هجمه به من وارد شد ولی باید واقعیت را به مردم می گفتم. همه نظم لیگ برای یک تیم به هم خورده اما ما باید 5 روز یک بار بازی کنیم و پرسپولیس بیشتر از ما استراحت  می کند. این حرف اشتباه است؟

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: در خیلی از بازی ها در بحث داوری مشکل داشتیم و حق تیم ما ضایع شد. در بازی با نفت هیچ مشکل داوری نبود و ما مساوی کردیم و اعتراضی هم نداشتیم اما من و طرفداران استقلال از برنامه شما( فوتبال برتر) می خواهیم از حق باشگاه استقلال دفاع کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
"زمانی که استقلال در آسیا ستاره گرفت شکوری کجا بود؟! "!!
آن زمان شما کجا بودی؟!اصلا جناب فکری شما یک عکس در زمانی که بازیکن استقلال بودی به ما نشان بده که ستاره داشتی!در ضمن شما آمدی در برنامه تلویزیونی که از تیم وتاکتیکی که تیمت ندارد دفاع کنی بعد کل وقتت را در مورد طرفداران و بازیکنان و مربیان و مدیران پرسپولیس صحبت کردی!اینطوری می خواهی خودت را گنده نمایی؟!
مثل بچه ننه ها غرغر میکنید.
بروید و حرفه ای بازی کنید و به همدیگر احترام بگذارید. قهرمان شدید که چه عالی ، نشدید بیشتر تلاش کنید.
فوتبال ما پر شده از افرادی که فقط شعار میدهند.
آقای فکری, آن سالی که ملوان شمارو برد و استقلال قهرمانی رو از دست داد یادته؟ چطور پشت تلویزیون داشتی گریه میکردی و از ملوان ایراد میگرفتی که چرا مارو برده که ما قهرمانی رو از دست بدیم! این ادعا هات از همون جنسه ایرادت به ملوانه!!!
پاسخ ها
خویی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
علی اقا اگر فکری گریه میکرد از تعصب بود جاله اقای پروین قبل از اینکه ان دوره قهرمان شوند میگفت این قهرمانی دوریال ارزش ندارد خوشان بعد از قهرمانی شانسی گریه میکردند
مربی هایی که چیزی در چنته ندارند مجبورند خارج زمین به این و آن بپرند و به رویاهاشون افتخار مپکنند .
آقای فکری همان بازیکنی است که دریکی ازبازیهای استقلال درشمال گل رااززمین برمیداشت وبه صورت خود می مالید که مثلاخیلی تلاش کرده .الان بجای حل مشکلات تیم اش دائم دنبال بهانه واتاق فکر می گردد.مطمئنم بااین رویه تیم به جایی نخواهدرسیدچون همه اش دنبال مقصر درخارج اززمین بازی میگردد.
جای شکرش باقیه روی آنتن زنده فحش رککککککیک نداد!
تو رو به خدا بزارید با این دو ستاره شون حال کنن ...اما تاریخ رو که نمیشه تحریف کرد وقتی میگیم چهارجانبه منظورمون اینه به حریفای کیسه نگاه کنید ؛ 1970 : هومنتمن لبنان ، سلانگور مالزی ،مدان اندونزی ، هاپوئل صهیونیستی .
1990: 25 آوریل کره شمالی ، بانکوک تایلند ، محمدان بنگلادش (میزبان مسابقات و کیسه باهاش مساوی کرد ) ، پلیتاجایا اندونزی (در نیمه نهایی ) ؟، فینال لیائونینگ چین. خدا وکیلی اندونزی و مالزی ، کره شمالی ، چین ، لبنان رو کجای فوتبال آسیا بدونیم ...پس الکی نیست می گیم چهارجانبه .
بعد از این مسابقات در دو دوره به نیمه نهایی می رسه که میزبان بازیها هم میشه تو تهران...اما دریغ از قهرمانی برای این ستاره داران ؟؟؟؟ از سال 2002 با فرمت جدید لیگ قهرمانان که غولهای آسیا از شرق و غرب آسیا بصورت حرفه ایی وارد مسابقات می شن ، ستاره داران حتی خواب نیمه نهایی منطقه غرب آسیا رو هم نمی تونن ببینن..... امسال هم که تو سید 3 آسیا با هند و اردن و تاجیکستان قرار گرفتن .... اونوقت حضرات هنوز با خاطرات پدر بزرگاشون برای ما که هوادارای 5 سالمون بیشتر از اونا قهرمانی و فینال آسیا دیده ،کری می خونن ...جال الخالق از روی این آدما .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
مثل اينگه قرصهات رو نخوردي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
تابناک طرفداری نکن اینقدرهمون موقع پرس پولی کجا بود
این آقا با علم به اینکه همه و همه از بی تاکتیکی و ترکیب نا مشخص ایشون ناراضی هستند اومده و برای فرافکنی شروع کرده به پرت و پلا گفتن و چه فرافکنی بهتر از اینکه به تیم رقیب گیر بدیم... آقای نا محترم دو دوره حضور پرسپولیس در فینال فرمت جدید آسیا که شما رنگشو ندیدی با عث اعتبار و سهمیه بندی مناسب تر میشه و کسی نمیتونه منکر ماجرا بشه... در سالهای سال که ما حضوری در فینال نداشتیم AFC بارها به سهمیه ما گیر داد...
عمو جون پاشو برو تیمتو درست کن شانس آوردی بقیه هم نتیجه نمیگیرن وگرنه الان پایین جدول بودی
داداش محمود. اون روز که 6 تا خوردید کجا بودید؟ از پرسپولیس و العین؟ شما بچسب به تیم خودت. این همه بازکن تراز اول خریدید دست بلال فروش پارک بدهند بهتر نتیجه میگیرد.
برای برنامه فوتبال برتر و آقای میثاقی که از استقلالیهای صدا و سیماست باید تاسف خورد وقت مردم را برای یک مشت حرفهای بی سر و ته میگیرن و برنامه یک ساعت و نیمی را یکساعتش رو به این آدم میده تا ضعفهای خودش رو پشت تهمت زنی و فرافکنی مخفی کنه!!! خودش یادش رفته چه بلایی تو استادیوم آزادی سر مرحوم حجازی آوردن که کلا از استقلال رفت!!! باید شهامت گفتن اینکه من چیزی تو چنته ندارم رو داشت!!! تیمی براش بستن با حدود 150 میلیارد ، بازیکنهای چهار تیم رو اغفال کردن و غیر قانونی آوردن به تیم و قرارداد اونها رو از 100 میلیون به 10 میلیارد افزایش دادن بازم گریه می کنن!!! اگه کمی وجدان داشتن و تو خلوت خودشون بازیها رو نگاه می کردن میدیدن که داورها سر حداقل 7 تیم رو بریدن تا اونا نتیجه بگیرن!!! پس فرافکنی نکن!!!
جالبه تیم پرسپولیس یک بار درهمین چهار جانبه سوم شد حالا ستاره من درواردی روی لوگوی خودشان زده اند که از نظر فیفا ارزشی ندارد روس سایت فیفا بروید دوستاره استقلال میدرخشند
چرا قرمزها دراین جهار جانبه قهرمان نشدند
من یه سوال دارم. بدون تعصب و جانبداری از تیمی. دوستان استقلالی مدعی هستند دو ستاره روی پیرهنشان بابت دو بار قهرمانی اسیاست. اگر پیراهنی با یک ستاره در تاریخ تیم استقلال پیدا کردید بما هم بگید. بهر حال باید ستاره اول بوده باشد تا ستاره دوم بیاید
با سلام فقط باید گفت جناب فکری خیلی شما بی کلاس هستی بد نیست یک مقدار ادب و آداب معاشرت و طرز صحبت کردن رسمی را یاد بگیری. ضمنا سعی کن مثل فردی مشابه پیولی در میلان با عملکرد درخشان توانمندیهای خود را اثبات کنی که حتی مربی جانشین ایشان اذعان داشت پیولی را نگه دارید چون دارد عالی کار میکند.
تابناک بی طرف نیستی چرا مطالب استقلالی هار منتشر نمیکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست