بازدید 4209

با تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم برگ خیرخواهانه دیگری در دفتر بیمه معلم ورق خورد

با دستور ویژه محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم در پی حادثه آتش‌سوزی کانکس در استان خوزستان، شرکت بیمه معلم با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، احداث مدرسه در دزفول را کلید می‌زند.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 01 February 2021

بیمه معلم در راستای انجام تعهدات اجتماعی و همدلی با قشر فرهنگیان و دانش‌آموزان ، با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلنگ ساخت مدرسه در دزفول را بر زمین می‌زند تا قدمی در راه رشد آموزش کشور بردارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم؛ ساخت این مدرسه عشایری در شهرک زراعی دزفول با تصویب مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم آغاز می‌شود، و مراسم آغازین ساخت این مدرسه با حضور رییس‌کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

خاطر نشان می‌سازد در هفته گذشته آتش‌سوزی در کانکس اقامت معلمان در دزفول حادثه آفرید و سبب جراحت سه معلم شد که با دستور فوری مدیرعامل ، شعبه استان خوزستان بیمه معلم با سرعت ارزیابی و پرداخت خسارت به معلمان آسیب دیده را در دستور کار قرار داد. در پی این حادثه دلخراش و با توجه به فقدان مدرسه استاندارد در این منطقه مدیرعامل و هیئت مدیره بیمه معلم ساخت مدرسه در این منطقه محروم را تصویب کرد.

دیروز 12 بهمن ماه 1399 ، برگزاری و اجرای مراسم با تلاش و مدیریت بهینه پریسا ملکی مدیر شعبه استان خوزستان بیمه معلم و با حضور رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلنگ ساخت مدرسه به زمین زده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان