بازدید 7380
۲

جواب هماهنگ پرسپولیسی‌ها به کادر ماشین‌؛ وقت‌کشی و تمارض کردید

کد خبر: ۱۰۳۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ 30 January 2021

اکثر بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی دشوار مقابل ماشین‌سازی تبریز به وقت کشی بازیکنان حریف معترض بودند.

به گزارش تابناک ورزشی، کمال کامیابی‌نیا پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: ما در بازی های اخیر بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی گل می‌خوردیم. باید در هفته‌های بعد بهتر شویم. نیم‌فصل اول تمام نشده و تلاش ما این است که به بالای جدول برگردیم و هفته به هفته هم بهتر می‌شویم.

کامیابی‌نیا در پایان گفت: تیم حریف نباید اعتراص کند. چرا وقتی با یک گل عقب بودند، زمین نمی‌افتادند و مصدوم نمی‌شدند؟

سیدجلال حسینی هم در پاسخ به این پرسش که آیا پنالتی ماشین‌سازی درست بود یا خیر، گفت: آن صحنه را ندیدم و متوجه نشدم، اما نعمتی گفت که پنالتی نبوده است. با این حال برخی می‌گفتند پنالتی درست بود و کارشناسان بهتر می‌دانند.

کاپیتان در مورد اعتراض سرمربی ماشین‌سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه، در صحنه گل دوم پرسپولیس گفت: اگر به گذشته نگاه کنید، می‌بینید که در چند بازی مقابل ما هم کسی بازی جوانمردانه را رعایت نکرد. بهتر است نگاه فنی داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس در این باره که انتظار نمی‌رود دیدار فینالیست لیگ قهرمانان آسیا با قعرنشین جدول لیگ برتر گره بخورد، اظهار داشت: هر کاری می‌خواستند با فینالیست آسیا کردند و شرایط اینگونه نیست. هفته گذشته من در دفاع نبودم و دو بازیکن دیگر در پُست غیرتخصصی خود بازی کردند. امروز هم کمال کامیابی‌نیا چنین شرایطی داشت و شرایط به گونه‌ای نیست که فکر می‌کنند. مشکلاتی وجود دارد و بهتر است کارمان را انجام دهیم.

مهدی شیری مدافع پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: کار ما خیلی سخت بود. بعد از گل اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما فوتبال ما را تنبیه کرد اما توانستیم تا لحظه آخر بجنگیم و پیروز شویم.

او درباره اعتراض تیم حریف در خصوص رعایت نکردن بازی جوانمردانه گفت: من با کادر فنی حریف هم صحبت کردم. نمی‌شود در یک صحنه ۳ بازیکن همزمان مصدوم شوند. چنین صحنه‌هایی نباید در فوتبال ما رخ دهد و باید کمتر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لنگ مرامش همینه تابناک حالا میخای چاپش کن یا نه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
مرام کیسه که کارکشته بازیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار