بازدید 9966
۶

گوشت گوسفندی ۱۰ هزار تومان گران شد

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفتگو با مهر: قیمت این نوع گوشت در دو هفته اخیر ۱۰ هزار تومان گران شده و قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه برای مصرف کنندگان بین ۱۲۵ تا ۱۳۰ است.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 30 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، علی اصغر ملکی با اشاره به اینکه قیمت این نوع گوشت در دو هفته اخیر ۱۰ هزار تومان گران شده، قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را برای مصرف کنندگان بین ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون مغازه داران هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را ۱۱۵ هزار تومان خریداری می‌کنند.

وی دلیل افزایش قیمت را کاهش عرضه دام در میادین اعلام و اضافه کرد: قاچاق دام به شدت محدود شده است و دلیل گرانی قاچاق نیست.

این فعال بخش خصوصی تصریح کرد: دامداران از قیمت‌های دام در بازار رضایت کافی ندارند چرا که هزینه تمام شده تولید به شدت افزایش یافته است. به طور مثال هم اکنون قیمت هر کیلوگرم جوی دامی برای دامداران بین ۵۰۰۰ تا ۵،۵۰۰ تومان است و باقی نهاده‌ها نیز با قیمت‌های بالا به دست تولیدکننده می‌رسد به همین جهت دامداران عرضه دام را کاهش داده‌اند و منتظر بازار بهتری برای عرضه تولیدات خود هستند.

ملکی درباره اینکه پیش بینی شما برای روز‌های آینده چیست؟، گفت: الان نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر دقیق کرد، اما نکته این است که هم اکنون بازار نیز بسیار بی رونق است و مردم استقبال چندانی از خرید گوشت نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: در واقع با اینکه استقبال از گوشت کم است قیمت افزایش یافته و اگر تقاضا نیز افزایش یابد با چالش مواجه خواهیم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
گوشت رو کیلیویی 150 هزار تومان می خریم.
واقعا خجالت اوره
البته واسه مردم خیلی تفاوت نداره چون خیلی وقته گوشت از سفره هاشان رفته
سال جهش قیمتها
چنان میگه ده هزارتومان گران شد انگار قیمت ثابتی داشته، اصلا قیمتش چند هست، چند باید باشه
یعنی باید الان تعجب کنیم نه بابا این گرانی وبدبختی از این دسته برای ایران وایرانی عادی است اگر دلارشد 10هزار گوشت شد 50هزار ومرغ شد 10هزار و..و..و..انوقت است که باید تعجب کنی واز اینخبرشک کنی؟//
هرچقدر گران بشه علاوه بر اینکه خود کفا میشیم میتوانیم مازاد بر نیازمان را صادر کنیم فکر اقتصادی همین بهتر رومرغ وماهی هم امتحان کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست