بازدید 42990

سرانجام؛ آيفون 4 رونمایی شد +تصاویر

در این مراسم پرطمطراق، جابز همچنین از سیستم عامل جدید آیفون و آی پد به نام iOS4 خبر داد. این سیستم عامل از 100 قابلیت جدید برخوردار است.مدیر عامل اپل همچنین برنامه FaceTime را که در کنفرانس‌های ویدئویی کاربرد دارد، معرفی نمود.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱ 08 June 2010
تابناک اجتماعی -استیو جابز مدیر عامل شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی طراحان 2010 موسوم به WWDC 2010 نسل جدید آیفون را رونمایی و معرفی کرد

به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، ا بر این اساس حرف و حدیث‌ها و شایعات بسیاری که در این زمینه وجود داشت، فروکش کرد و انتظار کاربران و مشتاقان محصولات اپل به پایان رسید.

کسانی که پیگیر اخباری از این دست هستند احتمالاً ماجرای به سرقت رفتن آیفون اپل و یورش پلیس به منزل یکی از سردبیران سایت گیزمودو را از یاد نبرده‌اند.


به هر حال اکنون آیفون 4 با تمام ويژگی‌های مسحورکننده و قابلیت‌های تحسین‌برانگیز خود از پرده‌نشینی خارج شده است.

به گزارش ایتنا استیو جابز که در واقع به نوعی ستاره کنفرانس WWDC 2010 به شمار می‌رفت، پیش از توضیح برخی ويژگی‌های این دستگاه جدید گفت: بدون شک، آیفون 4 دقیق‌ترین و یکی از زیباترین محصولاتي است که ما تاکنون ساخته‌ایم.

 گوشی iPhone 4 در مقایسه با نسل‌های قبلی، دارای ويژگی‌های مختلف و جالبی است، که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- ضخامت کمتر، 24 درصد باریک تر از iPhone 3
- دوام بیشتر باتری
- قابلیت اجرای ویدئو
- وضوح بهتر صفحه
- قابلیت خواندن فایل‌های E-Book
و...

در این مراسم پرطمطراق، جابز همچنین از سیستم عامل جدید آیفون و آی پد به نام iOS4 خبر داد. این سیستم عامل از 100 قابلیت جدید برخوردار است.

مدیر عامل اپل همچنین برنامه FaceTime را که در کنفرانس‌های ویدئویی کاربرد دارد، معرفی نمود.


آیفون 4 مدل 16GB به قیمت 199 دلار عرضه خواهد شد و مدل 32GB آن نیز 299 دلار قیمت دارد. فروش این گوشی‌ها از 24 ژوئن آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
اون آیپاد هستش که 199 دلار قیمت داره نه آیفن !!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار