بازدید 12635
۲

ماجرای تیراندازی در اهواز چه بود؟

درگیری مسلحانه سارق و ماموران در اهواز رخ داد این سارق فراری برای اینکه به دام ماموران نیفتد اقدام به گروگان گیری یک زن کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 27 January 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از رکنا، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: عوامل گشت ۱۱۰ اهواز حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهر به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و در تعقیب و گریز سارقان مسلح نسبت به تیراندازی به سمت مأموران اقدام کردند.

وی افزود: در عمل متقابل تیراندازی شدیدتر شده و سارق با رها کردن موتورسیکلت از پشت بام منزل متواری و احدی از افراد مسلح با پریدن به داخل یکی از منازل مسکونی به وسیله چاقو نسبت به گروگانگیری زن آن منزل اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: محل بلافاصله محاصره و پس از استماع درخواست سارق مسلح مبنی بر خارج شدن مأموران به داخل حسینیه جنب منزل پریده و با یکی از همکاران دلیر و شجاع گلاویز شد.

سرهنگ دالوند یادآور شد: با وجود مجروحیت مأمور از ناحیه سر به وسیله چاقو ولی سارق را رها نکرده و با جسارت سرکلانتر شرق و رعایت قانون به کارگیری سلاح، سارق از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و همراه با سلاح کلت کمری، یک قبضه چاقوی سلاخی و مقادیری چک در وجه حامل دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه موتورسیکلت نیز پس از استعلام دارای سابقه سرقت در شهر اهواز بود، عنوان کرد: سارق دستگیر شده به مقر انتظامی منتقل و پس از مداوا تحویل پلیس آگاهی شد.

فرمانده انتظامی اهواز در پایان با اشاره به تحت تعقیب بودن سارق دیگر از رضایت بخش بودن حال عمومی مأمور و متهم دستگیر شده خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
زنده باد مامور نیروی انتظامی جان بر کف
و در ادامه هم چن روز دیگه هم سارق ازاد میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار