پاسخ رجاء به یک خبر

کد خبر: ۱۰۳۰۵۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷ 08 June 2010
|
9126 بازدید
بسمه تعالي

مدير محترم سايت تابناك
موضوع : جوابيه
با سلام و احترام

با عنايت به درج گزارشي در سايت تابناك به نقل از خبرگزاري ايلنا با كد خبري 102490، مورخ 15/03/89 ، سرويس راه و ساختمان، زير عنوان « قطار شيراز-اصفهان، قطاري كه سوت نمي زند » توضيحات ذيل ارسال مي‌شود. خواهشمند است دستور فرماييد نسبت به انعكاس آن اقدام نمايند:

پيرو اطلاع‌رساني‌هاي قبلي در خصوص برنامه حركت قطار در محور شيراز-مشهد و شيراز-تهران از زمان راه‌اندازي اين خط، به آگاهي مي رساند:

شركت قطارهاي مسافري رجاء به عنوان متولي بخش مسافري ريلي در راستاي رسالت خدمت‌رساني به هموطنان عزيز بويژه مردم خوب منطقه استان فارس و بعد از راه‌اندازي راه‌آهن شيراز، قطار شيراز –مشهد و بالعكس را راه اندازي كرد.

به‌طوري كه تا پايان سال 88 در مسير تهران-شيراز و بالعكس 5 قطار و در مسير شيراز-مشهد و بالعكس 40 قطار تردد كرده كه در مجموع بيش از 21 هزار مسافر جابه‌جا شده است.

گفتني است، در محور شيراز از مورخ 23 مهرماه لغايت اول آذر 88، قطار مشهد-شيراز به صورت يك سرويس در هر دو هفته، از مورخ 5 آذر لغايت 28 آذر 88 يك سرويس در هفته و از تاريخ 7 بهمن 88 تا پايان برنامه زمستاني ( 24 اسفند ماه 88 ) به صورت يك روز در هفته سير داشته است.

همچنين براي نوروز 89 علاوه بر قطار مشهد-شيراز ( يك روز در هفته )، قطار تهران-شيراز نيز به صورت دو روز در هفته در برنامه سير قرار گرفت كه بليت‌هاي آن نيز در زمان پيش فروش بليت‌هاي نوروزي سال89، در اختيار متقاضيان محترم قرار گرفت.
ضمناً از ابتداي سال 89 تاكنون نيز در مسير تهران-شيراز و بالعكس 36 قطار و در مسير شيراز-مشهد و بالعكس 14 قطار در سير قرار گرفته كه در مجموع 10 هزار و 800 مسافر جابه‌جا شده است.

در پايان، برنامه تابستاني حركت قطار شيراز-مشهد و بالعكس همچنين قطار تهران-شيراز و بالعكس را از تاريخ 11 خرداد 89 لغايت 10 مهرماه 1389 به شرح ذيل به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند:

قطار شيراز –مشهد با سازمان درجه يك چهار تخته پلور سبز روزهاي چهارشنبه از شيراز حركت و جمعه‌ها از مشهد برگشت دارد.

قطار تهران-شيراز نيز با سازمان درجه يك 4 تخته پلورسبز پنج‌شنبه‌ها از تهران حركت و جمعه‌ها از شيراز مراجعت مي‌كند.


سهيل ابوالحسني
مديركل دفتر مديرعامل، روابط عمومي و امور بين‌الملل

اشتراک گذاری
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
یه دفعه هر سه ماه یکبار می ذاشتین :))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸

21 هزار مسافر کمتر از تعداد مسافرهای جابجا شده یک روز مشهد است. یعنی عملا هیچ!
(در مسیر مشهد هفته ای 350 قطار رفت و برگشت وجود دارد- شیراز هفته ای یکی!)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
شیراز-اصفهان/شیراز-مشهد/تهران-شیراز/....؟؟؟؟خدا به داد لکوموتیوران برسه که اخرش هم معلوم نشد از کجا به کجا باید بره!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
چرا فقط يك روز در هفته؟ چرا در بقيه مسير ها هر روز قطار داريم ولي در مسير تهران شيراز فقط يك روز در هفته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
والله اگه من شیرازیم،چیزی ندیدم!
آخه هنوز ایتگاهش آماده نیست!چطوره که حضرات اطلا حواسشون نیست یک سال آزگگار که افتتاح کردن وما خبر نداریم!؟
ج
|
-
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
با سلام این قطار را تا به حال چه کسی دیده است شاید غیبی حرکت میکندخواهشمند هر کس از این قطار استفاده کرد اعلام کنند تا ما هم بدانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
بفرمایند ایستگاه این قطار کجاست تا ما شیرازی ها از آنجا سوار بر قطار شویم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
اگه میشه یه بلیط برای من بگیرید. تو سایت رجا که اصلا قطاری برای شیراز-مشهد یا تهران-شیراز وجود نداره!
يك دوست
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
سلام
1- بدون هرگونه تفسيري كه به غرض تعبير شود، نامه ارسالي شركت رجا گوياي اين مطلبه كه در سال 88 جمعا 45 قطار و در سال 89 تا امروز 50 قطار از اين مسير عبور كرده يعني جمعاً 95 قطار و به اين ترتيب 31800 نفر رو جابجا كردن.
اولاً از 13 خرداد سال 88 تا امروز يك سال و چند روز (دقيقاً‌ 370 روز) مي گذره و معنيش اينه كه به طور متوسط هر حدود 3.895 روز يك قطار از مسير استفاده كرده و يا به عبارت ديگه براي حركت هر قطار سيستم پر سر و صداي مورد بحث 93 ساعت و 28 دقيقه در انتظار بوده. من نظري نميدم تا خواننده (در صورت درج) خودش برداشت كنه.
ثانياً‌ توجه داشته باشيد در سال 88 45 قطار 21000 نفر رو جابجا كردن يعني هر قطار حدود 467 نفر و در سال 89 50 قطار 10800 نفر رو يعني هر قطار 216 نفر يعني ظرفيت قطارها به نصف كاهش پيدا كرده و دليلش ميتونه جالب توجه باشه.
2- تا جايي كه بنده ميدونم "رجا" حروف اول راه آهن جمهوري اسلامي ايرانه و درج همزه در انتهاي اين نام و تبديل كردنش به يك واژه تازي اگر اشتباه نباشه از ديد من ايراني بسيار ناپسنده. محض اطلاع شما در حروف 32گانه فارسي حرفي به نام همزه وجود نداره!!!
2- "مدير كل دفتر مدير عامل" هم در نوع خودش تاييدي ديگه بر اين ماجرا است كه در كشور ما ابتدا مديران متولد ميشن و بعد براشون پست مديريت تعريف ميشه نه اينكه براي جاي خالي مديريت به دنبال فرد داراي شرايط و شايسته بگردن.

يا حق!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
اين قضيه قسم حضرت عباس و دم خروس ادامه داره هنوز؟؟
چرا تو سايت رجا بليط شيراز يافت نميشه پس آقاي ابواالحسني؟؟
www.raja.ir
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# عملیات وعده صادق 3 # جنگ ایران و اسرائیل # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران
نظرسنجی
با اخراج بازرسان آژانس انرژی اتمی موافق هستید؟
الی گشت
آخرین اخبار