بازدید 10395
نماینده مجلس:

تشویق روحانی سرمایه‌های مردم را وارد بورس کرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تشویق‌های رئیس‌جمهور باعث شد که مردم سرمایه‌های خود را وارد بازار بورس کنند و در این شرایط دولتمردان باید پاسخگوی وضع بازار سرمایه باشند.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ 24 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، جلال رشیدی کوچی با انتقاد از عملکرد دولت برای ساماندهی بازار بورس، گفت: مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای ساماندهی وضعیت بازار سرمایه استفاده خواهد کرد و سوال و استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی، مورد نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: وزیر اقتصاد و امور دارایی برای حل مشکلات اقتصادی کشور عملکرد قابل قبولی نداشته و افزایش شدید قیمت ارز و مشکلات بازار بورس موید این مسئله است.

نماینده مردم مرودشت در مجلس متذکر شد: اوایل سال ۹۸ فقط یک میلیون و ۷۰۰ هزار کارگزار بورسی داشتیم اما بعد از فراخوان رئیس جمهور و به علت آنکه وی مردم را تشویق به سرمایه گذاری در بازار بورس کرد، بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را وارد بازار بورس کردند و در حال حاضر نزدیک به ۲۳ میلیون کد بورسی داریم.

رشیدی کوچی گفت: بسیاری از کسانی که وارد بازار بورس شده‌اند، آشنایی زیادی با این بازار ندارند و از سوی دیگر عدم مدیریت صحیح بازار سرمایه باعث مشکلات عدیده‌ای شده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه مسئولان دولت به ویژه وزیر اقتصاد باید پاسخگوی وضعیت بورس باشند، تصریح کرد: قطعاً مجلس سوال و استیضاح وزیر اقتصاد را پیگیری خواهد کرد.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تاکنون جلسات متعددی با مسئولان اقتصادی دولت برگزار کرده است تا شرایط بورس مورد ارزیابی قرار گیرد اما متاسفانه هنوز شرایط بورس پایدار نشده است و مجلس از دولتی‌ها می‌خواهد که این بازار را ساماندهی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۰
50میلیون بورسی ناراحت اگه تاانتخابات به سود نرسند مشکل هست درانتخابات شرکت کنند حتما پیگیری کنید
آیا واقعا تشویق روحانی اینقدر موثر است!!!!!!!!!!!!!!!
تجمعات اعتراضی جواب داد و بورس را دارن دوباره میکشن بالا !!!! (البته این جور پدیده هافقط توبورس ایران اتفاق میافته)
پیشنهادمن به بورسی ها اینه که باتوجه به شعارپیشگیری بهترازدرمان است نگذارند بورس سقوط کنه بعدش اعتراض کنند تا دوباره بکشنش بالا همینکه سود روزانه رفت زیر دو درصد فورا جلوی تالار بورس جمع بشن واگه زیر یک درصد رفت برن جلوی مجلس !!!!!
همشون سرهمن چه دولت و چه مجلس دارن سود خودشونو میکنن و پدر مردم را در می اورند صحبتهایشان و کل کل کردنشان هم جلو مردم بازیه همشون دستشون تو یه کاسه است پول مردم را غارت می کنند و به ریش همه می خندند
چرا اینطور تیتر میزنید که مردم فکر کنند اشکال از بازار بورس است؟!...بورس یکی از اساسی ترین بازارهای جهان است ..متاسفانه مسئولین بیسوادما جز بازار دلالی بازار دیگر را بلد نیستند و تمام زور خود را میزنند که پول را به بازار ماشین و مسکن و دلار و سکه بکشانند چون خودشان این کاره اند...ورود به بازار بورس آموزش میخواهد.
بعدش انتظار داره وقتی بهش توهین میشه ازش حمایت شه. به خاطر خیانتهایی که کرده سزاوار هر توهین و تحقیرِ.
مقصر خود مردمند. یه جا میگن و تو بوق و کرنا می کنند این دولت حرف راست نمی زنه بعد با حرف ایشون می رند وارد بورس میشن. بابا ما خودمون عقل داریو تابع و مطیع دیگران نیستیم.
اینم 6 ماه فقط شما خیرنگار ها یادتان باشد. بعد نگویید هز خودمان است بی خیال. این همه دارو دسته ی احمدی نژاد هستند در رنگ عوض کردن استادند.
آقایان چه کسی جوابگو است؟ فقط به ما بگویید چه کسی جوابگو است برای این همه ندانم کاری ها در این کشور. علی برکت الله.
نمی رفتند مگر کسی را مجبور کردند با تفنگ چرا من نرفتم با وجود اینکه پول هم داشتم تازه 80 درصد مردم نمی دانند بورس چیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل