بازدید 8129

دستگیری مواد فروش پایانه شرق

کد خبر: ۱۰۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 23 January 2021

سرکلانتر یازدهم تهران بزرگ از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر از وی خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ اردشیر نادری گفت: با دریافت چند گزارش مردمی مبنی بر خرده فروشی فردی در محدوده پایانه شرقی، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مارموان کلانتری پایانه شرق قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی‌های انتظامی آغاز تا اینکه روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری پایانه شرق هنگام گشت زنی در محدوده پایانه با رفتار مشکوک فردی که در حال پرسه زنی بود و کوله پشتی‌ای نیز به همراه داشت، برخورد کردند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران برای بررسی موضوع به این فرد نزدیک شدند، ادامه داد: متهم به محض مشاهده ماموران گشت انتظامی کلانتری از محل گریخت و ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم به محض اینکه را عرصه برای خود تنگ می‌بیند، کوله پشتی اش را به محلی پرتاب و به فرار خود ادامه می‌دهد.

سرهنگ نادری اضافه کرد: عملیات مهار متهم ادامه و ماموران کلانتری موفق شدند، متهم را دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی اش ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر بسته بندی شده کشف کردند.

به گفته سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگری متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان