بازدید 8747
۶

شطرنج های نفیس را از ساختمان فدراسیون بردند!

همه این صفحه‌ها و مهره‌های زیبای شطرنج از سوی یکی از پیشکسوتان قدیمی در اختیار فدراسیون بود تا در معرض بازدید عموم قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴ 23 January 2021

فدراسیون شطرنج در ساختمانی سه طبقه قرار دارد که به طور کامل در اختیار این نهاد قرار گرفته است اما به تازگی نفیس ترین موجودی این ساختمان را از آن خارج کرده اند!

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از زیبایی هایی که در ساختمان این فدراسیون کاملاً محسوس بود و نگاه افراد مختلف را به خود جلب می‌کرد، ویترین‌هایی بود که در آنها تعداد زیادی از شطرنج‌های نفیس و گران‌قیمت و قدیمی قرار داشت.

در این ویترین‌ها تعداد 56 صفحه شطرنج به همراه مهره‌های‌شان قرار داشت که از کشورهای همچون اسپانیا، ایتالیا، هند، روسیه، تانزانیا، چین، اتریش و ... به‌عنوان هدیه دریافت شده بود.

همه این صفحه‌ها و مهره‌های زیبای شطرنج از سوی یکی از پیشکسوتان قدیمی در اختیار فدراسیون بود تا در معرض بازدید عموم قرار بگیرد.

چند هفته قبل یکی از مسئولان سابق فدراسیون همراه با وکیل خانواده آن پیشکسوت در محل فدراسیون حضور یافت و با ارائه وکالت‌نامه، همه شطرنج‌های موجود در ویترین‌ها را جمع‌آوری کرد و با خود برد.

این 56 صفحه شطرنج و مهره‌هایش که به نوعی نماد فدراسیون بوده و زیبایی خاصی به فدراسیون بخشیده بودند، در کشورهای چین، اتریش، کره جنوبی، کلمبیا، پاراگوئه، تانزانیا، ماداگاسکار، ایتالیا، ایران، اسپانیا، مجارستان، هند، روسیه، مصر، روآندا، اندونزی، اوکراین، پاکستان، زئیر، بوسنی و هرزگوین، ترکیه، تایلند، کنیا، ارمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان، آلمان شرقی، برزیل، لهستان، بورکینافاسو و کامبوج ساخته شده و توسط یک پیشکسوت در اختیار فدراسیون قرار گرفته بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
از اینکه طرف مالش رو برده ناراحت شدید ؟ علتش رو هم مینوشتید
پاسخ ها
نوید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
والا خوب کاری کرده
از معرض هاپولی شدن نجاتشون داده.
فدراسیون به نحوی صحبت را رسانه ای کرده که گویی اموالش را برده اند، صاحب مال، به اختیار خودش شطرنجها و مهره ها را برده، مال غیر نبوده
طرف مالش بوده ، دلش خواسته آمده بردتش، نبرده بود آخر هاپولی میشد.جوش نزنید
انها هم نمیبردند معلوم نبود چه کسی میبرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار