بازدید 14303

تجمع معلمان مقابل مجلس

گروهی از معلمان نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی که در روزهای گذشته از شهرستان های مختلف کشور به تهران آمده بودند برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند، شب ها را در پارک درب مجلس سپری می کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 20 January 2021
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
دولت هیچ تعهدی برای استخدام اینها ندارد ، این کارها بیهوده است.
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
میخان مثل معلمهای رسمی حقوق بگیرند بخوابن تو خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
راهحل پیدا شود.
خدایی انصافا حقا باید حقوق معلم ها را نصف یا قطع کنند کجا این یکسال به بچه های مردم درس میدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عزیز دل باید معلم باشی تا ببینی وقتی نیمه شب دانش آموز بهت زنگ میزنه که برات انشا فرستاده و شب و روز با یه اساب بازی به اسم گوشی همراه مخت تیلیت بشه و ... یعنی چی ؟ یا علی؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
سلام بی انصافی محض هست در مورد معلمان اینطور صحبت کردن در زمان غیر کرونا معلم فقط یک ساعت و نیم سرکلاس بود الان تمام وقت در اختیار دانش اموزان هستند هر ساعتی دانش آموز اشکال میفرسته معلم پاسخ گو هست و با این شبکه شاد روزی 9 تا 10 ساعت سرش باید تو گوشی باشه سردرد و گردن درد و چشم درد حاصل وصعیت کنونی هست واقعاً کشوری که مردم و مسئولین به ارزش معلم واقف نباشن آینده های نخواهد داشت .
چرا اینا باید زور بگن؟ کی به شما قول استخدام داده؟
اینها همش رانته. اگر نیاز به معلم هست چرا نباید از طریق آزمون انجام بشه. شرایط برای همه باید یکسان باشه.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
اولا که طبق قانون مصوب مجلس نیروهای حق التدریس و آموزشیاران و....باید استخدام شوند مطالعه کن بعد نظر بده!
دوم. سالها تدریس در مناطق محروم و وستاهای دورافتاده و فاقد امکانت انهم در کلاسهای در در کانکسهای فاقد وسایل سرمایشی و گرمایشی و کمترین با کمترین حقوق ووو در بهترین سالهای جوانی باعث از دست رفتن امکان استخدام درجاهای دیگر را از این معلمان مظلوم گرفته ، عدم استخدام این معلمان ظلم و اجحافی نابخشودنی است.
آموزش وپرورش مکلف و موظف به بکارگیری قانونی این معلمان مجرب است
اینها اگر استخدام شوند دیگر به درد آموزش نمی خورند تمام یا دفتر نشین یا بیمار مرخصی استحلاجی جوانانی هستند با انرژی مرد به درد آموزش می خورند بچه های دانش آموزان مردم را بدبخت نکنید
پاسخ ها
وجدان!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
سالها ی عمر این عزیزان که در آموزش و پرورش گذشته چی !؟ تجربه ی سالها تدریس دارند!
من خودم یه آموزش و پرورشی هستم خیلی از این بزرگوارا خواسته شون ناعادلانه و غیر منطقیه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
یک سوال برام پیش آمده اگر دست تقدیر جای فعلی جنابعالی را با یکی از این بنده خداها عوض می کرد و این حرف را می شنیدید واکنشتان چه بود. وای بحال دست پروردگان شما!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امان از بیکاری وعدم امنیت شغلی وبدتر از همه بیعدالتی زمانیکه من همسن این انسانهای فریخته که الان جمع شده اند بودم اموزش وپرورش التماس میکرد من وامثال منو استخدام کنه حتی با مدرک سیکل هم استخدام میکردند .
بعضی از این کامنت ها خارج از موضوع و از روی غرض ورزی همه جامعه معلمان را هدف تخریب قرار داده اند .چی شده یه مشت افراد معلوم الحال و مغرض علیه معلمان موضع گیری می کنند . پیامهایتان حال آدم را به هم می زند و کارتان شده سرک کشیدن و اظهار فضل در مورد دیگران .
چطور همه پیام های بالا باصطلاح پس از بررسی قابل انتشارند ؟ درصورت که محتوی و نظرات ثبت شده نه تنها ارزش خواندن ندارند بلکه از یک هجمه سازمان یافته علیه معلمان خبر می دهد .
اگر اینطور به معلم و معلمی نگاه بکنند،باید فاتحه کشور را بخونید
استخدام آموزش وپرورش باید از طریق آزمون استخدامی باشد و لاغیر،خیلی از دانش آموزان با استعداد موقع انتخاب رشته کنکور از بازار کار اطلاعی ندارند و بلندپروازی می کنند و معلمی و دبیری را نمی زنن ،این معلم های نهضتی هم که اکثر دانشگاه آزاد با رشته های بی خودو غیر مرتبط هستند ،عملا با این نحوه گزینش هیچ وقت افراد بهتر انتخاب نمی شوند مثلاچرا باید شانس دختری که مهندسی دانشگاه دولتی می خواند از دختری که روانشناسی پیام نور خوانده برای معلمی کمتر باشه ؟؟؟عملا هم با کنکور سراسری و هم با نهضت آموزی و سهمیه تو امتحان دستگاهای اجرایی افراد با استعداد را خانه نشین کرده اید .دولت هم که با این حق التدریسی عمر این عزیزان را هدر داده در حقشان ظلم کرده واز نیرو و جوانیشان در خدمت خود بهره برده .
اتفاقا این گروه در آموزش و پرورش توسط وزارتحانه و روسای مدارس تحت شدید ترین استثمار ها قرار دارند و اگر اعتراض کنند اخراج می شوند و با حداقل حقوق بیشتر از یک معلم رسمی کار می کنند.حقشان است که استخدام شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی