بازدید 4874

همه چیز درباره نرم افزار دبیرخانه

بهترین سیستم دبیرخانه باید دارای معیارها و ویزگی هایی باشد تا بتواند نیازهای سازمان شما را برطرف کند. قصد داریم برخی از ویژگی های یک سیستم دبیرخانه را برای شما بیان کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 18 January 2021

واحد دبیرخانه در شرکت ها و سازمان ها یکی از مهم ترین واحدهای سازمانی می باشد. واحد دبیرخانه هر شرکت یا سازمانی وظیفه ثبت و بایگانی نامه های اداری را درد. در اکثر شرکت ها انجام امور اداری دبیرخانه به صورت دستی و سنتی انجام می شود. شرکت ها برای داشتن یک دبیرخانه الکترونیک نیاز به بهترین نرم افزار دبیرخانه موجود در بازار را دارند.

نرم افزار دبیرخانه

امکانات بهترین نرم افزار دبیرخانه

سیستم دبیرخانه تحت وب:

با توجه به پراکندگی جغرافیایی که شرکت ها و سازمان ها در سطح کشور دارند و همینطور در دسترس بودن اینترنت در اکثر نقاط کشور، نیاز به داشتن یک نرم افزار دبیرخانه تحت وب احساس می شود. نرم افزاری که بر روی هر سیستمی(تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و...) قابل استفاده باشد. علاوه بر تحت وب بودن نیز باید سرعت و کارایی خود را حفظ کند.

مدیریت فکس و ایمیل:

مکاتباتی که روزانه از طریق فکس و ایمیل بین مشتریان و سازمان رد و بدل می شوند کم نیستند. برای جلوگیری از بین رفتن فکس ها و ایمیلهایی که صورت شخصی برای پرسنل سازمان ارسال می شود نیاز است که در سیستم دبیرخانه تحت وب ثبت و مدیریت شوند.

ثبت کامل مشخصات نامه ها:

امکان ثبت کامل مشخصات نامه ها به شما در جستجو و گزارشگیری از آنها کمک می کند. یک سیستم دبیرخانه خوب باید بتواند انواع مکاتبات اداری را ثبت نماید. انواع ثبت : ثبت نامه وارده، نامه صادره، نامه داخلی، ثبت صورتجلسات، و...

نحوه سفارش و قیمت نرم افزار دبیرخانه:

وارد سایت مربوط به نرم افزار دبیرخانه تحت وب شوید روی دکمه مشاهده فیلم دمو یا درخواست دمو کلیک کنید. یا با شماره های آن شرکت تماس بگیرید و درخواست مشاوره و دمو نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل