بازدید 16729
۶

رونمایی کره شمالی از قدرتمندترین موشک جهان

خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی اعلام کرد که قدرتمندترین سلاح جهان موشک‌های بالستیک دریاپایه یکی پس از دیگری وارد میدان شهر شدند و توان نیرو‌های مسلح انقلابی را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 16 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، کره شمالی در یک مراسم رژه نظامی با حضور کیم جونگ اون رهبر کره شمالی از موشک‌هایی که به نظر موشک‌های بالستیک دریاپایه جدید (دریاپرتاب) این کشور هستند، رونمایی کرد.

 رهبر کره شمالی در این مراسم رژه نظامی با نمایش چندین دستگاه از ادوات و تجهیزات نظامی از جمله تانک و پرتابگر موشک در میدان کیم ایل سونگ شهر پیونگ یانگ پایتخت این کشور حضور یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۶
چه فایده ای داره وقتی مردم کره شمالی در بدبختی و فقر زندگی میکنند.
ملتشون در فقر و فلاکت بدبختی به سر میبرند دیکتاتورشون مغرور از نمایش قدرت نظامی یکی میشه ماهاتیر محمد و مالزی را به یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا تبدیل می کنه .یکی میشه شیخ زاید از بیابان بهشت درست می کنه یکی هم میشه کیم موشک درست می کنه ......
بمب و موشک و اسلحه هفت دست، شام و نهار هیچی!!
تو دنیایی که که قدرت ها فقط زبان زور را می فهمند و اگر ضعیف باشی الدنگی را مثل صدام به جانت می اندازند, باید همین کار را کرد و همین راه را رفت. خدا لعنت کند کسانی که قدرت دفاعی کشور را ضعیف می خواهند که البته به برکت هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و پاسدااران و ارتشیان غیور الحمد لله روز بروز قدرتمند تر می شویم. غرش موشکها را در ولایت ۱۵ دل ایرانیان را شاد و دشمنان را نا امید ساخت.
آفتابه لگن، شیش دست
شام و نهار، هیچی!
دو تا موشک داره هر روز تو خیابون میچرخونه ای الان شلیک میکنم جرات شلیکم نداره فقط مردمش را گول میزنه که باور کنن در دنیا قدرتی یارای مقابله با انان را نداره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی