بازدید 9450

نگرانی شدید پاپ از تئوری استراتژیک «اسلام تنها راه حل»

در این سند همچنین آمده است: از مقامات سیاسی کشورهای خاورمیانه که دارای افکار مذهبی اسلامی هستند، باید نگران بود، زیرا ممکن است، موج اسلام خواهی در خاورمیانه، خط پایانی باشد بر مسیحیت خاورمیانه و کشورهای اسلامی.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲ 07 June 2010

سرویس بین‌الملل ـ «سی.ان.ان» نوشت: در سندی که روز گذشته در واتیکان منتشر شد، پاپ بندیکیت شانزدهم از شعار جهانی «اسلام تنها راهکار»، اظهار نگرانی نموده و آینده‌ای مبهم را برای مسیحیان خاورمیانه پیش‌بینی کرده است.

به گزارش «تابناک»، در این سند همچنین آمده است: از مقامات سیاسی کشورهای خاورمیانه که دارای افکار مذهبی اسلامی هستند، باید نگران بود، زیرا ممکن است، موج اسلام خواهی در خاورمیانه، خط پایانی باشد بر مسیحیت خاورمیانه و کشورهای اسلامی.

البته به ظاهر پاپ از تئوری «جدایی دین از سیاست» حمایت نکرده؛ اما از مطرح کردن اینکه دین و سیاست دارای سنخیت ماهوی هستند، ناراضی است.

بنا بر این گزارش، «سی.ان.ان» که این خبر را به مدت هجده دقیقه به عنوان نخستین خبر خود برگزیده بود، ادامه داد: پاپ از اینکه مسیحیان خاورمیانه مجبور هستند که از قوانین اسلامی کشورهای تابعه خود پیروی کنند، به شدت نگران است.

در مقابل، «ابراهیم هوبر»، رئیس مجلس مشورتی روابط آمریکایی‌ها و مسلمانان آمریکا به «سی.ان.ان» گفت: هیچ اختلافی در روابط مسیحیان و مسلمانان در کشورهای اسلامی احساس نمی‌کنیم و شریعت اسلام در تاریخ به مسیحیان به دیده احترام نگریسته تا جایی که نبی اسلام با مسیحیان زمان خود روابط بسیار حسنه و دوستانه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بازهم رفتید به توهم

بجا میبود که این «پدر مقدس» بیشتر از کشته شدن صد ها هزار نفر از مردم مسلمان در عراق, افغانستان و فلسطین که بدست لشگریان صلیبی آمریکائی و اروپائی به قتل رسیده و میرسند اظهار تعجب میکرد و نه از یک تعوری و. اندیشه ای که بدون پشتوانه تاریخیست که بنا بر آن «... زیرا ممکن است، موج اسلام خواهی در خاورمیانه، خط پایانی باشد بر مسیحیت خاورمیانه و کشورهای اسلامی».

خوب این یک واقعیت انکار نا پذیر است که برای موحدین یکتا پرست مسلمان, تبلیغ در مورد دین به انحراف کشانده شده عیسی مسیح که در آن و به اعتقاد پاپ خدا از سه بخش: پدر, پسر و روح مقدس تشکیل میشود, آسان نخواهد بود. و الا اسلام موحد با آئین توحیدی واقعی و اولیه حضرت عیسی منافاتی نداشته و نخواهد داشت. چرا که همه پیامبران تاریخ انسانها را به توحید فرا خوانده و سرچشمه پیام آنها سرچشمه ای واحد از جانب خدای واحد میباشد.

آنهائیکه در خدمت به سیستم سرمایه داری از لباس روحانیت سوئ استفاده را میکنند و دین را برای پیشبرد مقاصد سیاسی و اقتصادی غرب به چالش کشیده اند, از پذیرفته نشدن خود در میان ملل مسلمان نباید زیاد جا بخورند.
تازه فهمیده اسلام با سرعتی شگرف در حال گسترش است اما باید بداند نه در خاورمیانه بلکه در کل اروپا و جهان
آقاي پاپ در رابطه با سو استفاده جنسياز كودكان در دربار اشرافي پاپ چيزي نگفت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی