بازدید 10610
۱

مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت منصوب شد

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت منصوب گردید.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ 14 January 2021

به گزارش تابناک، با حکم جناب آقای رزم حسینی مقام عالی وزارت، غلامرضا صارمیان به عنوان مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت منصوب گردید.

 

نظر به سوابق مفید علمی و عملی، بدینوسیله جنابعالی را به سمت مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت منصوب می نمایم.

 

انتظار می رود با تجمیع توانمندیهای بالقوه و بالفعل وزارت و سازمان ها و دستگاه های تابعه و وابسته و ایجاد شبکه ای کارآمد،‌ به روز، سلامت و مقتدر،‌ به گونه ای برنامه ریزی و اقدام شود که فضا برای خدمت خالصانه و صادقانه اکثریت قاطع مدیران و کارکنان سالم و خدوم در سراسر کشور فراهم و متقابلاً برای اندک افراد سودجو و ناسالم ناامن گردد.

 

بدیهی است آحاد مدیران و کارکنان عرصه صنعت،‌ معدن و تجارت در سراسر کشور هماهنگی،‌ همکاری و پشتیبانی لازم را از آنچه که در این حکم ابلاغ گردیده بعمل خواهند آورد.

منبع: وزارت صنعت معدن و تجارت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
با سلام یک خودرو پژو پارس از ایران خودرو تحویل گرفتم در مورخ یکم آذرماه نود ونه از همان ابتدا خودرو نقص داشت و حالت رنگ پاشیدگی روی بدنه بود وبعد از رفع نقص تحویل شد و خودرو هنوز ۴۰۰ کیلومتر کار نکرده موتور باغان ززده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی