بازدید 5808

سرقت ۵۰ میلیونی مرد معتاد از کارگاه چوب بری

کد خبر: ۱۰۲۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ 13 January 2021

مرد معتاد که 6 دستگاه فرز به ارزش 50 میلیون تومان را از کارخانه چوب بری سرقت کرده بود پس از دستگیری مدعی شد دستگاه‌ها را به قیمت 150 هزار تومان فروخته تا مواد مخدر بخرد.

به گزارش ایران، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: هفدهم آبان کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم حین اجرای طرح کاشف و دستگیری سارقان، موفق به دستگیری شخصی به نام «هومن» شدند. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، کارآگاهان متوجه شدند هومن سارق یک کارگاه چوب بری است که حدود 50 میلیون تومان دستگاه از این کارگاه دزدیده بود.

صاحب کارگاه پس از حضور در اداره پلیس گفت: حدود دو ماه قبل این مرد با شکستن قفل کارخانه تعداد 6 دستگاه فرز پنومتیک به ارزش حدود پنجاه میلیون تومان را به سرقت برده است.

متهم به دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه 15 تهران در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازجویی به کارآگاهان گفت، حدود دو ماه قبل به علت نداشتن پول و احتیاج به مواد مخدر در حال رد شدن از جلوی کارخانه بودم که چشمم به دیوار کارخانه خورد از دیوار بالا رفتم، پس از بررسی محل با میله‌ای در یکی از اتاق‌ها را شکستم و تعداد 6 دستگاه فرز را به سرقت بردم، بعد از سرقت اموال را به خیابان احسان بردم و به دو نفر هر 6 دستگاه را به مبلغ 150 هزار تومان فروختم.

بدین‌ترتیب خریداران اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند و اموال نیز به صاحبش برگردانده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر