بازدید 26770

قیمت طلا و سکه امروز ۹۹/۱۰/۲۲

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 11 January 2021
 
 
به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان است.
 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۱۱ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۷۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با نوسان جزئی همراه شده است؛ در روز‌های اخیر کاهش قیمت جهانی طلا به همراه کاهش افزایش قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده بود، ولی از عصر دیروز مدار قیمتی در بازار تغییر کرده و روبه افزایش است.

از جمله دلایل افزایش قیمت طلا و سکه، افزایش قیمت ارز بود که موجب شد تا سکه‌بازان از فروش دست‌نگه دارند و بازار را به سمت افزایشی هدایت کنند این درحالی است که امروز قیمت طلای جهانی با کاهش چشم گیر همراه شده است.

گفتنی است در بازار جهانی امروز قیمت طلا با افت شدید همراه شده و به پایین‌ترین نرخ در ۶ هفته گذشته رسیده است؛ تقویت ارزش دلار و افزایش سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا سبب شده تا جذابیت بازار طلا برای سرمایه گذاران کاهش یابد برهمین اساس نیز قیمت طلا امروز شاهد کاهش بود و به پایین‌ترین رقم در طی حدود ۶ هفته گذشته رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳۲ درصد افت به ۱۸۴۳ دلار و ۳ سنت رسید. قیمت طلا اوایل امروز به پایین‌ترین رقم از دوم دسامبر یعنی ۱۸۱۶ دلار و ۵۳ سنت رسیده بود. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با ۰.۲۵ درصد رشد به ۱۸۴۰ دلار رسید.

بروز رسانی: دو‌شنبه 22 دی ساعت 10:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  11 میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11  میلیون و 350 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 100  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 50  هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 300 هزار

بروز رسانی: دوشنبه 22 دی ساعت 10:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 111  هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 478  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 815 هزار

انس طلا(دلار)

1847.6

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر