بازدید 14621
تخفیف ویژه فرش کاشان ، مزایای خرید مستقیم

تخفیف ویژه فرش کاشان

در اینجا و این مقاله قصد داریم به دیگر مزایای خرید فرش مستقیم از کارخانه فرش کاشان اشاره کنیم. لازم به ذکر است که با خرید فرش کاشان به صورت مستقیم می توان از تخفیف ویژه فرش کاشان استفاده کرد. در حقیقت خرید فرش کاشان به صورت مستقیم از کارخانه علاوه بر حذف واسطه از تخفیف ویژه فرش کاشان میتوانید استفاده کنید
کد خبر: ۱۰۲۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 11 January 2021

قیمت فرش و خرید آن به صورت مستقیم:

فرش یکی از وسایل و یا تجهیزات لازم و ضروری در هر منزل می باشد. فرش مانند سایر وسایل منزل از جمله مبل، کابینت و ... در دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان به شدت موثر می باشد. فرش ها انواع مختلفی دارند که در میان آن ها فرش کاشان از کیفیت و همچنین محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد. خرید کالای ایرانی به صورت مستقیم از کارخانه بدون استفاده از واسطه ها، به ویژه خرید مستقیم فرش از کارخانه مزایایی دارد که می ‌توان به قیمت بسیار مناسب آن و کیفیت بالای محصول و ... اشاره کرد.

در اینجا و این مقاله قصد داریم به دیگر مزایای خرید فرش از فرش کاشان اشاره کنیم. لازم به ذکر است که با خرید فرش های کاشان به صورت مستقیم می توان از تخفیف ویژه فرش کاشان نیزاستفاده کرد. در حقیقت خرید فرش کاشان به صورت مستقیم از کارخانه باعث کاهش قیمت و هزینه خرید فرش میشود. برای مثال قیمت فرش ماشینی 12متری 1000 شانه در فروشگاه های سطح شهر در حدود 7600 الی 7900 تومان هست هست که این محصول درب کارخانه به قیمت 7200 عرضه میشود.

ویا قیمت فرش ماشینی 12متری 1200 شانه در فروشگاه های سطح شهر مبلغی بالغ بر 8200 تومن هست که همین فرش به قیمت 7700 درب کارخانه عرضه میشود .

یکی از دغدغه های اصلی و بسیار مهم خانم‌ های خانه ‌دار و نو عروسان خرید فرش ماشینی می‌ باشد:

 نوعروسان و خانم ‌های خونه ‌دار دغدغه‌ های زیادی دارند که یکی از دغدغه‌ های اصلی آن ها، خرید فرش ماشینی می‌ باشد. خرید فرش های ماشینی توسط خانم ها و نو عروسان به عوامل مختلفی بستگی دارد که می ‌توان به سلیقه هر فرد، هماهنگ بودن فرش انتخاب با دکوراسیون منزل و دیگر وسایل ساختمان، قیمت فرش و ... اشاره کرد.

 لازم به ذکر است که فرش ها در دکوراسیون منزل به شدت موثر می باشند، زیرا فضای زیادی از منزل را تحت پوشش قرار می ‌دهند.

فرش کاشان

تخفیف ویژه فرش کاشان

خرید  فرش با قیمت بسیار مناسب تر (تهیه از تولیدی )

 همان طور که گفته شد یکی از عوامل موثر در خرید فرش ماشینی قیمت آن می باشد. یکی از مهم ترین و موثر ترین روش ها برای خرید فرش با کیفیت و مرغوب با کمترین قیمت، مراجعه به کارخانه فرش کاشان می باشد. در حقیقت مراکز و یا فروشگاه ها برای دریافت سود بیشتر فرش ها را با قیمت بالاتری نسبت به کارخانه به فروش می رسانند، بنابراین خریدار مجبور است یا فرش را با قیمت بالاتر خریداری کند و یا فرشی را با کیفیت پایین تر و متراژ کمتر خریداری کند. خرید فرش با کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه و با حذف واسطه ‌ها در کاهش قیمت فرش بسیار موثر خواهد بود. در حقیقت نوعی تخفیف ویژه فرش کاشان محسوب می شود.

استفاده از فرش های جدید با نقشه های جدید و به روز:

از دیگر مزایای خرید فرش کاشان به صورت مستقیم، استفاده از طرح‌ ها و نقشه های جدید می باشد. در حقیقت فرش تولید شده با جدیدترین نقشه ها و طرح ها، اول در نمایشگاه مربوط به کارخانه قرار می‌گیرند و به فروش می رسند. به همین دلیل امکان مشاهده و خرید به روز ترین فرش ها با طرح های جدید وجود دارد.

نمونه ای از فرش کاشان

تخفیف ویژه فرش کاشان

طرح و نقشه در کارخانه فرش از تنوع بالایی برخوردار می باشد:

 تنوع فرش های موجود در کارخانه فرش کاشان و نمایشگاه مربوط به آن بسیار بالا می باشد. تمام فرش های تولید شده با طرح‌ های گوناگون و با رنگ های بسیار متنوع ابتدا در کارخانه و نمایشگاه مربوط به کارخانه قرار می ‌گیرند و به فروش می رسند. بنابراین مراجعه به کارخانه و نمایشگاه کارخانه فرش کاشان این امکان را برای خریدار فراهم می ‌کند، تا با هر سلیقه ای به تواند فرش مورد نظر را انتخاب کند. در حقیقت خرید فرش کاشان با هر سلیقه ای امکان پذیر نیز می باشد. لازم به ذکر است که تنوع طرح و رنگ فرش های موجود در کارخانه و نمایشگاه فرش کاشان در هیچ مکان و یا فروشگاهی قابل مشاهده نخواهد بود.

 دریافت به موقع و سریع فرش مورد نظر:

از دیگر مزایای خرید فرش مستقیماز کارخانه، تحویل به موقع آن ها می باشد. در حقیقت با خرید فرش مورد نظر به صورت مستقیم، واسطه ها حذف می ‌شوند. بنابراین با ثبت سفارش بلافاصله فرش برای بافت وارد چرخه، جهت تولید می‌ شود. در نتیجه مدت زمان مورد نیاز جهت دریافت فرش بسیار کوتاه می باشد.

لازم به ذکر است که در فروشگاه های دیگر به دلیل وجود واسطه ها، مدت زمان مورد نیاز جهت تحویل فرش ها بالا می باشد، اما امکان دریافت فرش ها در کارخانه فرش کاشان به دلیل عدم وجود واسطه کوتاه خواهد بود. ناگفته نماند که بعد از بافت فرش مورد نظر، در اسرع وقت با دقت نظر بالا به مقصد ارسال می شود.

خرید فرش با اطمینان بیشتر و پیگیری راحت تر:

کارخانه فرش کاشان محصولات را به صورت تضمینی به فروش می ‌رساند، زیرا آن ها به کیفیت فرش های تولید شده اطمینان دارند. در نتیجه فروش تضمینی فرش ها باعث افزایش اطمینان مشتری ها در هنگام خرید می شود، همچنین در صورت بروز مشکل و یا ایراد به راحتی می توان از کارخانه پیگیری کرد و مشکلات ایجاد شده را با آن ها در میان گذاشت.

خرید فرش ماشینی از کارخانه به صورت حضوری و استفاده از تخفیفات ویژه فرش کاشان:

 امکان خرید فرش ماشینی کاشان به صورت حضوری و یا مراجعه به کارخانه وجود دارد. یکی از مزایای خرید فرش کاشان مراجعه حضوری به کارخانه می باشد. با مراجعه حضوری می توان تمام محصولات را بررسی کرد. فرش ‌ها را به صورت فیزیکی مشاهده کرد و آنها را لمس کرد. لازم به ذکر است که می ‌توان با مراجعه به نمایشگاه و یا کارخانه از تخفیف ویژه فرش کاشان نیز بهره مند شد.

تخفیف ویژه فرش کاشان

خرید فرش ماشینی به صورت غیر حضوری و آنلاین:

از دیگر مزایای خرید فرش کاشان از کارخانه و به صورت مستقیم، خرید آن ها به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد. در حقیقت برای مشاهده اجناس موجود در کارخانه فرش کاشان و نمایشگاه مربوطه به راحتی می توان، به صورت غیر حضوری اقدام کرد و سفارشات خود را ثبت کرد. در حقیقت با مراجعه به سایت مربوطه می توان تمام مدل ها، نقش ها و فرش ها را مورد بررسی قرار داد و در مورد آن ها از مسئولین مشاوره گرفت، سپس نسبت به ثبت سفارش و خرید آنها اقدام کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار