بازدید 11370
حسینی بوشهری:

تبلیغ دین به معنای منحصر منبر رفتن نیست

رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تبلیغ دین به معنای منحصر منبر رفتن نیست و آن مرجع تقلیدی که کرسی تدریس فقه دارد و تبلیغ دین می کند، تحت این پوشش قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶ 09 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، آیت الله حسینی بوشهری با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از نمایشگاه مسئله محوری و دستاوردهای ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این دستاوردها نشان از زنده بودن دفتر و انجام کارهای فاخر و متناسب با نیازهای مقتضیات زمان است.

او گفت: گاهی پیش خودم فکر می کردم (ولی اکنون نقدم را اصلاح می کنم) باید کل تلاش مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، صرف تلاش های حوزوی شود ولی معتقدم فعالیت های متنوع و ارزشمند زیر چتر تبلیغات به معنای وسیع تبلیغات قرار بگیرد؛ تبلیغ دین به معنای منحصر منبر رفتن نیست و آن مرجع تقلیدی که کرسی تدریس فقه دارد و تبلیغ دین می کند، تحت این پوشش قرار دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: خداوند به شما خیر دهد و این نشاط و شادابی را در شما بیشتر کند؛ هنر شما این است که استعدادیابی کرده و و افراد را کشف کردید؛ امام صادق(ع) می فرمایند قرآن را به نطق درآورید؛ لذا حوزه هم باید استنطاق کرده و چهره ها و نیروها را شناسایی کند و متناسب با نیازها کار را به آنها عرضه کنید.

او افزود: بنده معتقدم و تقاضا دارم که نمایندگان مجلس و مجموعه ای که اداره نظام را در دست دارند، حتماً این دستاوردها و رویکرد مسئله محوری دفتر تبلیغات اسلامی را ببینند و در رابطه با تعالی و ارتقاء نظام، در پرتوی نظام ولایی کارهای زنده و ارزشمندی می توان عرضه کرد و هنر شما این باشد که پژوهش در پژوهش نماند و ظهور و بروز این فعالیت ها در فضای جامعه بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: بسترها به گونه ای عرضه شود که انضمام با نظام (چه در صحنه قانون گذاری و چه در مسائل قانون گذاری و مسائل قضایی) در صحنه اجرا بتواند چهره زیبای اسلام و آرمان های متعالی اسلام را عرضه کند و باید قدر داشته هایمان را بدانیم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان