بازدید 37174

واکنش احسان علیخانی به خودکشی مهمان برنامه‌اش

پسر جوانی که چند سال قبل به عنوان کودک کار مهمان برنامه ماه عسل شد و با جمله‌ای دردناک توجه مخاطبان را به خود جلب کرد به زندگی خودش پایان داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 08 January 2021

به گزارش «تابناک»، روزنامه «جوان» نوشت: روز دوشنبه خبر خودکشی رضا فیوجی ۲۰ ساله که قبلاً از کودکان کار بود منتشر شد. رضا هفت سال قبل و در حالی که کودکی ۱۳ ساله بود در برنامه ماه عسل حاضر شد و جمله‌ای ساده و بی‌تکلف بر زبان راند که اشک خیلی‌از مخاطبان را جاری کرد. وقتی احسان علیخانی از او سؤال کرد که چه آرزویی داری؟ گفت: «من هیچ آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم، چون تا شب سر کار بودم، اصلاً نتونستم بهش فکر کنم.»

مرگ غم‌انگیز رضا واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. آن‌گونه که مطرح شده او یکبار خودکشی ناکام داشته، اما این بار و در حالی که وارد زندگی مشترک شده بود مرگی خودخواسته را رقم زد. درباره علت اصلی مرگ وی و انگیزه‌ای که رضا را وادار به این کار کرده هنوز گزارش رسمی منتشر نشده است، اما اعلام شده به دلیل مشکلات ناشی از ازدواج و تهیه مسکن دست به این رفتار پرخطر زده است.

احسان علیخانی در واکنش به این اتفاق در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «درد اینجاست که «درد» را نمی‌توان به کسی حالی کرد! خبری شوکه‌کننده و این میزان سنگین برای همه ما که او را دیده بودیم و از دلش خبر داشتیم. رضا جمله معروف «آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم» را در برنامه گفت. همه دیدند و آن روز، تعداد زیادی پیگیر کمک و یاری او و امثال او شدند و رضا را پیدا کردند.

چند روز بعدش، مهمان ویژه برنامه عید فطر شد و گفت «آرزو دارم از محله شوش برویم». مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با مردانگی، فراهم‌کردن خانه جدید را تقبل و خانه‌ای برای رضا و خانواده‌اش رهن کردند. اینکه چرا بعد از حدود یک سال با شکایت اهالی محل مجبور به ترک آن خانه شدند بماند که دردی بزرگ‌تر است! دوستان و رفقای عزیز و دلسوز! بچه‌هایی شبیه رضا بسیارند، قدمی بردارید!»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۰
مهم این است که آب تو دل آقازاده‌ها تکان نخوره و مشغول آقازاده کی شرافتمندانه باشن
چون کشور وداراییش برای اونهاست
علی خانی و برنامه اش تو خودکشی این بدبخت تاثیر مستقیم داشته
این بدبخت رو سیرک کرده و مردم رو مشغول کرده باهاش
شما را به خدا تاریخ اینها را خواهد نوشت ویا ازیادها خواهند رفت امروز جمعه بازهم دندان درد شدید همسرم گرفته ازدرد به خودش میپیچد به هرچی اعتقاد دارید قسم باور کنید پولش را ندارم برای یک دندان دو میلیون تومان هزینه خواستند زذم بیرون درسوز سرما بی هدف خیابان گردی کردم
علیخانی برو در مدار فروغی بچرخ و سودت را ببر خاطرتان آزرده نکنید شما ده ها عصر جدید باید بسازی و میلیاردها به جیب مبارک بزنید شما را با درد مردم چه کار؟!!!!!!!!!
علت شکایت اهالی محل از این خونواده چه بوده؟ چرا از خونه ای که براشون تهیه شده بود رفتند؟؟؟
قدم را ما باید برداریم؟ مگر این مملکت مسئول و متولی ندارد؟ مگر به ما به عنوان ملت ایران کسی عنایت می کند که ما هم متقابلاً احساس مسئولیت کنیم؟ ما هیچ چیز هم‌ نداشته باشیم نفت که داریم. به جای گداپروری با یارانه با پول نفت اشتغال ایجاد کنید تا جوان ها کار کنند و معیشت خود را تامین کنند.
بجای واکنش بهتر نبودحداقل ازنفوذ رسانه خودش استفاده میکرد و یک شغل پایدار برای اون مهیا میکرد تا بخاطر فقر خودکشی نکنه
آخر زمان همین زمان است که وقتی چند نفر مرد هم پیدا میشه که کمکی می کنه یه عده که اسمشان اهالی محل است نامردی می کنند و عوض کمک کردن به آدم سالم رو از محله فراری می دن متاسف هستم برای این جماعت به ظاهر آدم! خدا خودش امام زمان رو برسونه اکثریت با نامردها شده
شماها فقط به فکر پرکردن زمان برنامه تان بودید وهیچ کاری برای این بچه بیگناه نکردید
ولی به نظر من آقای علیخانی هیچ دخلی در خودکشی رضا ندارند چون ده ها نفر حتی بدبخت تر از رضا هم در برنامه آقای علیخانی حضور داشنتد و از درد هاشون گفتند دلیل نمیشه که همه شون برن خودکشی کنن...
ولی واقعا تاسف باره که یک نوجوون به خاطر فقر و نداری خودکشی کنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار