بازدید 6835

ابتلای ۴۲ هزار و ۶۹۸ زنجانی به کووید ۱۹

بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از آغاز شیوع ویروس کرونا ابتلای ۴۲ هزار و ۶۹۸ نفر در تست‌های آزمایشگاهی به بیماری کووید ۱۹ ثابت شده که یک هزار و ۱۰۴ نفر از این مجموع فوت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶ 08 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از زنجان، بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۶ هزار و ۶۴۰ نفر از بیماران بستری در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۵ هزار ۴۷۴ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی، از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بر اساس همین گزارش آمار بیماران سرپایی مبتلا به کووید ۱۹ از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ۳۶ هزار و ۵۸ مورد بوده است که ۷۳ مورد از آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۴۲ هزار و ۶۹۸ نفر رسیده است.

در حال حاضر ۱۸۲ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که هفت مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۸ هزار و ۵۲۰ نفر اعلام شده است.

همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۱۰۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زنجان و ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کروناویروس برگزار شد

جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی زنجان و ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کروناویروس به ریاست دکتر پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان باحضور معاونین و مدیران دانشگاه در سالن اجلاس مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از وضعیت بیماری کووید-۱۹ در استان و اقدامات لازم، اهداف و چشم‌انداز دانشگاه‌های نسل سوم نیز بررسی و گزارشی از عملکرد سال‌های اخیر معاونت آموزش و تحقیقات و فناوری دانشگاه، بیان شد.

از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این جلسه، تشکیل کارگروه ویژه برای پاسخگویی دانشگاه در قبال نیاز‌های جامعه، و تقدیر از دیگر دست‌اندرکاران همایش یوسرن که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، بود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی