بازدید 26701
۶
با حکم جدید استیناف علیه گلر پرسپولیس با شکایت مدیربرنامه؛

حامد لک از حضور در دربی محروم می‌شود؟

کد خبر: ۱۰۲۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 07 January 2021

حامد لک، دروازه‌بان تیم پرسپولیس با شکایت مدیر برنامه‌هایش در کمیته استیناف محکوم شد و این رای به مرحله ابلاغ رسیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حامد لک این فصل با باشگاه پرسپولیس وارد قرارداد شد که پس از این اتفاق، علی خماند، مدیر برنامه‌های این بازیکن علیه او بابت فسخ غیرقانونی قرارداد کارگزاری شکایت کرد.

لک در حالی که با مدیر برنامه خود قرارداد داشت و یک سال از این قرارداد باقی مانده بود، در آستانه انتقال به پرسپولیس طی در خواستی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، خواستار فسخ قرارداد شد. ادعای دروازه‌بان پرسپولیس برای فسخ قرارداد توانایی خودش در انجام مذاکره و عقد قرارداد بود و مدعی شده بود، ضرورتی به ادامه همراهی کارگزار نداشته است. کمیته تعیین وضعیت نیز پس از برگزاری جلسه با حضور دو طرف، رای به فسخ قرارداد کارگزار با حامد لک داد و قرارداد را بی‌اعتبار عنوان کرد.

حامد لک از حضور در دربی محروم می‌شود؟

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان پرسپولیس پس از این رای کمیته وضعیت، پرونده را برای تجدید نظرخواهی به کمیته استیناف فرستاد و این کمیته طی حکمی رای کمیته تعیین وضعیت را باطل و ادعای لک برای فسخ قرارداد را پوچ، غیرمنطقی و غیرقابل استماع در چنین دعوایی دانسته است.

طبق تصمیم کمیته استیناف که رای قطعی صادر کرده و این رای به مرحله ابلاغ رسیده است، قرارداد علی خماند به عنوان کارگزار با حامد لک به عنوان مدیر برنامه‌های او همچنان دارای اعتبار است. مسئله‌ای که باعث می‌شود این کارگزار بابت دریافت حق‌الزحمه خود در قرارداد حامد لک با پرسپولیس اقدامات خود را انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
صبر کنید دو ساعت مونده به دربی اعلام محرومیت کنید
خییییلی زشته که قهرمان رو ذلیل کنید... در کشور ما بجای تکیه بر تلاش، کسانی که پیشرفت می کنند به زمین می زنیم تا بی لیاقتی خودمان را پوشش دهیم
خیییلی نخ نماس خیلی
همه کاری دارند می کنند کیسه کش ها امسال قهرمان بشند اون از سهمیه ی فاسد که در سه بازی آخر برد رو به لطف داوری گرفتند هرچند با یکی دو بازی حذف میشن اینم از داوری سه بازی آخر گل صحیح نفت آبادان و پنالتی های سوخته ذوب وآلومینیوم و....اونم از فراری دادن هفت بازیکن اصلی پرسپولیس و حالا محروم کردن لک و عدم رای محرومیت مظاهری تا بعد از دربی و.....خیلی زشته.توی میدان بجنگیدعزیز فدراسیون
علی خماند احتمالا" جزو دلال های مافیای فوتبال است که توانسته رای را برگرداند .
واقعا عالیه ،الان همه چیز برای استقلال محیاست ،مظاهری بعداز دربی لک قبل از دربی ، چه لیگی داریم ما
عالی هست که لک محکوم شود حق لک محکوم خست
خب این اتفاق چه ربطی به محرومیت از دربی داره؟!
باز دوباره از اون تیترها زدیدا.... این برای 100 بار هست که میگم، ما رو نسبت به خودتون بی اعتماد نکنید.
مخاطب با خواندن تیتر خبر، مشتاق خواندن مشروح آن میشود و کلی از وقت خود را صرف آن میکند. این دفعه ببینم اینجوری تیتر بزنید واقعا دیگه بهتون اعتماد نمیکنم!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی