بازدید 16808

کتک‌خوردن دستفروشان از ماموران شهرداری

اخیرا کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با دستفروش معلول دزفولی در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 07 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، طی چند ساعت اخیر کلیپی مبنی بر درگیری یک مامور شهرداری با یک دستفروش معلول در شهرستان دزفول در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است.

محسن زرسناش مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول پیرامون این موضوع اعلام کرده که روز گذشته یک دستفروش بساط خود را روبه‌روی یک نهاد نظامی پهن کرده و مامور شهرداری حسب وظیفه خود اقدام به تذکر و سپس جمع‌آوری وسایل دستفروش نموده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری، حین جمع آوری وسایل توسط مامور شهرداری دستفروش موبایل وی را گرفته و شرط پس دادن موبایل را تحویل وسایلش اعلام می‌کند که همین امر موجب درگیری لفظی بین آن دو و سپس ضرب و شتم مامور شهرداری توسط دستفروش و همراهش شده است.

به دنبال این موضوع فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول اظهار کرد: باتوجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین این رفتار ناپسند مامور شهرداری پیگیری قضایی می‌شود.

وی افزود: این فرد اگر بدون سیر فرآیندهای قانونی اقدام به دستفروشی نموده است باز هم قانون اجازه چنین برخوردی را به این دستفروش معلول نداده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: آدرس و محل زندگی این فرد شناسایی شده و پس از حضور در منزل وی و دلجویی از او فعلا مبلغی برای افزایش سرمایه به این فرد پرداخت خواهد شد تا مکان مناسبی برای کسب درآمد این معلول فراهم شود.

وی ادامه داد: این فرد حدود ۲۰ سال است که ساکن شهرستان دزفول بوده که متاسفانه از نظر شغلی با مشکلاتی رو به رو است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۰
نان به قیمت جان
تحت هیچ شرایطی ضرب وشتم یک انسان جایز نیست و قوه قضائیه باید با این نوع ناهنجاری شدیدا برخورد نماید
کتک زدن مردم توسط اراذل و اوباش و لاتهای در استخدام شهرداری اتفاق تازه ای نیست.اما دفاع اینچنینی از یک لات بی سروپا که یک معلول را کتک میزند نوبر است.
اغلب پرسنل شهرداری برخوردی بدتر از ل..... دارند و هیچگونه تکریم ارباب رجوع وجود ندارد.سازمان بدون نظارت همین میشود.
كاش فقط كتك زدن بود!چند هفته پيش خودم صحنه اي را در بيست متري افسريه تقاطع پانزده متري دوم ديدم كه چند مامور سد معبر جلوي نوجوان ١٢-١٣ ساله زباله گردي را گرفته بودن و جلوي روي مردم انواع فحشهاي ركيك را با صداي بلند به او مي دادند!يعني هيچ مرجعي به عنوان ناظر عملكرد اينها وجود ندارد؟!
با سلام
قانونی باشد که دستفروشها هم بتوانند فروش داشته باشند و برای مالیات عوارض ثبت شوند در سامانه ای کمتر بخصوص جوانها روی می اورند به کارهای خلاف مواد فروشی و ماموران شهرداری خیلی زور می گویند به این بنده های خدا به خصوص شهر اصفهان و اینها به اقتصاد کشور زن بچه و می توانند از کاری بیکار شند با این کار روزی در اورند اینها هم انسان هستند خیلی ممنونم
با این کار مردم نیز باید رشوه بگیران شهرداری آنقدر کتک بزنند تا رشوه گیری یادشان برود البته این دستفروش برای امر معاش خود با خانواده بدون دست درازی به بیت المال بکار خود مشغول است که مورد حمله مامورین به اصطلاح مامور شهرداری قرار گرفته است ولی مامورین شهرداری در تهران با امکانات از قبیل ماشین و بیسیم به رشوه گرفتن مبادرت می ورزند که متاسفانه شهرداری و مرکز اطلاع رسانی و شهردارچیها مناطق همه در خوابند چرا میبایست پل یک مکانیک از جلوی مغازه برداشته شود و با دریافت مبلغ 6 میلیون ناقابل مجدداٌ نصب گردد چرا در شهرداری کسی پاسخگو نیست.آدس منطقه 5 شهرداری ناحیه 2 و مکایکی کوچه گلزار یکم حدفاصل ایران زمین شمالی و سردار جنگل. چرا تابناک درج نمیکنی
اگر این فرد راه اختلاس را بلد بود ارزش انسانیش بیشتر از این می شد دستفروشی و کسب درآمد حلال مشکل قانونی دارد
خدایا شکرت تو این مملکت باید کتک بخوری و همه بفهمن مشکلت چیه تا شاید فرجی یشه آخه آقای محترم مسئول بهزیستی اولا دستت درد نکنه خدا به خودت و خانوادت خیر و برکت بده ولی تا الان کجا بودی وظیفه شما چی بوده که قبلا انجام ندادی
یعنی اگر دستفروشی معلول نباشد ماموران شهرداری مجاز به کتک زدن وی میباشند دیگه؟؟؟ جالبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر