بازدید 1985
۳

ماجرای ضرب و شتم ماموران شهرداری گرگان چه بود؟

معاون خدمات شهری گرگان ضمن توضیح در مورد ماجرای ضرب و شتم ماموران سد معبر شهرداری گرگان گفت: سد معبر طبق قانون خلاف مقررات بوده اما مانع از امرار معاش شهروندان قانون‌مدار نیستیم.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰ 09 April 2024

به گزارش «تابناک»، احمد سالاری شامگاه دوشنبه ۲۰ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اواخر سال گذشته تنشی بین همکاران انضباط شهری شهرداری گرگان و دستفروشان اتفاق افتاد و ما به دلیل قصور اتفاق افتاده از مردم عذرخواهی کردیم.

وی با اشاره به اینکه عصر دوشنبه تعدادی از ماموران سد معبر گرگان به یک راننده وانت‌بار مراجعه کرده و از او درخواست کردند از محور خارج شده و مسیر را برای عبور مردم باز کند، گفت: بعد از این تذکر لسانی کشمکش کوتاهی بین راننده وانت و ماموران شهرداری به وجود می‌آید که متأسفانه عده‌ای از افراد سودجو با چماق به ماموران انضباط شهرداری حمله‌ور شده و سه تن از آن‌ها را زخمی کردند.

معاون خدمات شهری گرگان با توضیح اینکه ماموران زخمی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، افزود: این موضوع سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع داده شد و ماموران در محل حاضر و طبق اطلاعات دریافتی چهار نفر از افرادی که باعث برهم زدن نظم عمومی و کتک زدن ماموران شهرداری شده بودند را بازداشت و به کلانتری مربوطه منتقل کردند.

سالاری ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت به وجود آمده گفت: ما با شکایت به مراجع مربوطه پیگیر این ماجرا خواهیم بود و این افراد خاطی که با هماهنگی قبلی یا بدون هماهنگی قبلی در موضوعی که جای قانون است وارد شده و ماموران را ضرب و شتم کردند باید پاسخگو باشند.

این مقام مسئول توضیح داد: برخی افراد قبل از روشن شدن ابعاد ماجرا اقدام به انتشار تصاویر کرده که شائبه وارونه بودن ماجرا برای برخی افراد به وجود آورد. همانطور که در سال گذشته ضرب و شتم دست فروشان توسط ماموران شهرداری را محکوم  و با آن مقابله کردیم در برابر حمله به ماموران نیز سکوت نخواهیم کرد.  

معاون خدمات شهری گرگان تصریح کرد: اشغال پیاده‌روهای خیابان با هدف امرار معاش خلاف قانون است و به همین دلیل شهرداری با انجام تدابیری نظیر ساماندهی دستفروشان و قرار دادن زمینی در محور آق قلا برای وانت‌بارها و شب بازارها شرایط را برای فعالیت قانونی دست فروشان فراهم کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
خیلی شرایط اقتصادی خوبه نون مردم رو هم آجر کنید
در شهرداریها تا حد توان میخورید و از وضع مردم هم خبر ندارید آن وانتی هم خانواده ای دارد او که خزانه شهرداری دستش نیست چرا نمیگذارید مردم یه لقمه نون حلال دربیارن
کی به کیه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار