بازدید 3150
جام جهاني خانوادگی؛

برادرها، پسرعموها، پدرو پسرها و داماد و پدرزنها، در آفريقاي جنوبي!

از نام خانوادگي تعدادي از بازيکنان نيز مي‏توان دريافت که بازيکناني با نسبت خانوادگي دورتر يعني پسرعموها نيز در جام جهاني در کنار هم حاضرند. سمير و ياسمين هندانوويچ در اسلوواني و ريگوبرت و الکساندر سانگ در کامرون.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۱ 06 June 2010
در حالي که کمتر از يک هفته ديگر تا آغاز رقابتهاي جام جهاني باقي است، شايد جالب باشد تا از نگاهي ديگر به اين رقابتها بپردازيم. اگر بخواهيم به بررسي افرادي که نسبت فاميلي با هم دارند بپردازيم، به اين نکته مي رسيم؛ پنج جفت برادر در آفريقاي جنوبي حاضرند؛ برادران توره، برادران ناکامورا، پالاسيوس ها، بارتوس و بواتنگ... برادلي و ويس، سرمربيان تيمهاي آمريکا و اسلوواکي، پسرانشان را در ترکيب تيمهايش مي‏بينند.

به نوشته قدس؛ آگوئرو در ترکيب تيم پدر زنش توپ مي زند و مارک مارويک نيز دامادش فان بومل را در اردوي تيمش مي بيند. به علاوه بازيکناني نيز هستند که با هم نسبتهاي ديگري از جمله پسرعمو، پسردايي و پسرخاله دارند. جام جهاني آفريقاي جنوبي بيش از هر جام جهاني ديگري نسبتهاي فاميلي دارد. شجره نامه جام جهاني نسبتهاي مختلف خانوادگي را در خود مي بيند. برادرها، پدر و پسرها،

پسرعموها و داماد و پدرزنهاي متعددي اکنون در آفريقاي جنوبي در کنار هم هستند. کولو و يايا توره، دو برادري هستند که براي ساحل عاج توپ مي زنند. کنگو و شونسوکه ناکامورا در کنار هم براي تيم ملي ژاپن به ميدان مي روند و جاني و ويلسون پالاسيوس، براي تيم ملي هندوراس بازي مي کنند. ادگار و ديه گو باررتو نيز دو برادر هستند که در ترکيب پاراگوئه حاضرند. دو ستاره غنايي الاصل ژروم و کوين پرينس بواتنگ هستند که اولي در تيم ملي آلمان و دومي براي تيم ملي غنا بازي مي کند.

در نهايت خاوير آگيره سرمربي تيم ملي مکزيک اجازه نداد که دو برادر، يعني دوس سانتوس ها در ترکيب تيمش حاضر باشند؛ چرا که نام يکي از اين دو برادر يعني جاناتان را در ليست نهايي تيمش قرارنداد.

ولاديمير ويس سرمربي اسلواکي نام پسرش را در ليست 23 نفره قرار داد و مارادونا نيز دامادش را به تيم فراخواند. اين اتفاق در تيم ملي هلند نيز رخ داد و فان بومل داماد سرمربي هلند نيز در تيم ملي کشورش حاضر است.

از نام خانوادگي تعدادي از بازيکنان نيز مي‏توان دريافت که بازيکناني با نسبت خانوادگي دورتر يعني پسرعموها نيز در جام جهاني در کنار هم حاضرند. سمير و ياسمين هندانوويچ در اسلوواني و ريگوبرت و الکساندر سانگ در کامرون.

البته در جام هاي جهاني گذشته نيز شاهد چنين نسبتهاي خانوادگي بوده ايم اوتمار و فريتز والتر، رنه و ويلي کرکوف، فرانک و رونالد دي بوئر،ميشائيل و برايان لادروپ، فرنسوا امان و آندره کانا بييچ، مانوئل و فيليپه روساس، ميچال و مارسين زلاوکوف، فيليپ و ديويد دگن، چزاره و پائولو مالديني، پابلو و ديه گو فورلان و بريکو و ژابي آلونسو نيز از جمله اين موارد هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها