بازدید 18804
۷

جزییات کشته شدن ۴ نفر در حمله به کنگره آمریکا

پلیس پایتخت آمریکا می‌گوید که در جریان یورش هواداران ترامپ به ساختمان کنگره چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 07 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، علاوه بر زنی که به ضرب گلوله پلیس کشته شد، سه نفر دیگر در نتیجه "شرایط اورژانسی پزشکی" جان خود را از دست دادند.

تاکنون ۵۲ نفر بازداشت شده اند که بازداشت ۴۷ نفر آنها به دلیل نقض مقررات منع تردد بوده است.

موریل بوزر شهردار پایتخت آمریکا در کنفرانسی خبری درباره تحولات روز چهارشنبه در کنگره گفت که زن کشته شده در میان گروهی از افراد بود که به زور وارد یک اتاق مجلس نمایندگان شدند که جلسه‌ای در آن در جریان بود.

در این زمان بود که ماموران لباس شخصی راه آنها را سد کردند و یک مامور سلاحش را بیرون کشید و شلیک کرد.

این زن به بیمارستان منتقل شد، و مرگ او آنجا اعلام شد. مقام‌ها می‌گویند هویت او را فاش نمی‌کنند تا ابتدا عزیزان درجه یک قربانی مطلع شوند.

خانم بوزر گفت که همچنین یک زن بزرگسال و دو مرد بزرگسال روز چهارشنبه در محوطه یا داخل کنگره جان باخته‌اند. فقط گفته شد که هر سه آنها به دلایل اورژانسی درگذشتند و جزییات بیشتری ارائه نشد.

به گفته شهردار واشنگتن حداقل ۱۴ عضو اداره پلیس واشنگتن هم مجروح شده‌اند.

دو نفر آنها در بیمارستان بستری شدند که یکی به دلیل جراحات شدید پس از کشیده شدن در میان جمعیت بود و دیگری از ناحیه صورت هدف اصابت یک پرتابه قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۷
مصونیت سیاسی ترامپ نباید مانع از مجازات این قاتل سنگدل شود
#انتقام سخت
سلام خدایا تشکر می کنم آن چرا که می خواستند بر سر ما ییاورند بر سر خودشان در امریکا فرو ریخت چاه بزرگی رو برای نظام ما کنده بودند ، الهی شکر خودشون تو چاه افتادند باز شکر خدای شهدای ایران واسلام
با سلام ای مردم عاقل و بالغ آمریکا از این ترامپ نادان فرمان نبرید این نادان شما و کشور آمریکا را نابود میکند لطفا قیام کنید و ترامپ و دولت ستمگر او را سرنگون کنید و یکی از خودتان را برسر کار بیاورید و ما هم شما را تایید و کمک خواهیم کرد تا زمام امور را بدست بگیرد اگر هم میسر نیست از این ترامپ ظالم فرمان نبرید و دستورات او را انجام ندهید و به اصطلاح در کار او بگذارید اگر این هم میسر نیست فرار کنید و در دستگاه این طاغوت و فرعون زمانه باقی نمانید.
خدایا !!! یعنی میشه این بلاها و هرج و مرج ها که سر همه ملت ها و کشورها آوردند، رو سر خوشون بیاد
عده ای خس خاشاک
اگر ایران بود صدها کشته می داد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی