بازدید 9092

آغاز ثبت‌نام ناشران‌دیجیتال در نمایشگاه‌مجازی کتاب‌تهران

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از آغاز ثبت نام ناشران دیجیتال دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در نمایشگاه مجازی کتاب تهران از امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 05 January 2021

به گزارش تابناک، دکتر محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: با توجه به شیوه برگزاری نمایشگاه کتاب امسال و تفاهم معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، تنها ناشران دیجیتالی میتوانند در این نمایشگاه شرکت کنند که در حوزه نشر بر حامل فعالیت میکنند و برای ناشران الکترونیک و ناشران برخط رویداد دیگری پیش بینی خواهد شد.

وی افزود: ناشران متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می‌توانند از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ دی ماه با مراجعه به سایت خانه کتاب https://ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده کرده و نسبت به ثبت ‏نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران، شیوه تخصیص بن و رایانه‌ی نمایشگاه، سرویس‌های ارسال محصولات و سامانه فروش محصولات می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

همچنین همکاران مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی به عنوان متولی برگزاری بخش نشر دیجیتال بر حامل با شماره تماس گویای ۴۵۲۶۸ داخلی ۴۰۷-۴۱۵-۲۳۳-۱۸۴ و شماره تماس ۸۸۸۴۶۹۶۰ و تلفن همراه ۰۹۳۳۹۸۶۵۴۰۱ پاسخگوی علاقه‌مندان هستند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر