بازدید 9517

اولتیماتوم شورای شهری‌ها به شهردار تهران

کد خبر: ۱۰۲۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 05 January 2021

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی به دلیل غیرقانونی بودن حکم سرپرستی برخی مدیران شهری گفت: در صورتی که شهردار به این موضوع بی‌توجه باشد در جلسه بعدی طرح سوال از آن را به جریان خواهیم انداخت.

به گزارش فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی اظهار داشت: کمتر از 7 ماه تا پایان فعالیت شورای پنجم باقی مانده است شورایی که در طول این مدت تلاش‌هایی انجام داد تا شهرداری را به مسیر قوانین و مقررات برگرداند اما در پیچ و خم تذکرات و پاسخ‌های تکراری شهردار گرفتار ماند.

وی افزود:‌در بهمن 98 نسبت به غیرقانونی بودن حکم سرپرستی در شهرداری بیش از 4 ماه تذکر دادم و شهردار را از این رویه قانونی برحذر داشتم و در نامه‌ای به ایشان بر ضرورت رسیدگی به انتصابات غیرقانونی سرپرستان تأکید کردیم.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌پاسخ شهردار به من چیزی جز بیان کلیاتی مبنی بر ضرورت اجرای قوانین و مقررات در این حوزه نبود و هیچ وقت گام‌های عملی و ملموس در اجرای مقررات برداشته نشد.

نظری با اشاره به اینکه شهردار تهران نیز از ارائه دسترسی سامانه جامع منابع انسانی به اعضای شورای شهر امتناع کرده است، گفت: اگر تا کنون این موضوع محقق شده بود می‌توانستیم بررسی‌های دقیق‌تری داشته باشیم جای تعجب است که چرا دسترسی‌هایی از این دست فقط باید در اختیار شهرداری باشد.

وی تصریح کرد: این بار با صدای رساتر تذکر می‌دهم مطابق بند یک ماده 11 دستورالعمل جامع انتصاب مدیران شهرداری تهران و تبصره 3 ماده 9 ضوابط تشکیلاتی شهرداری، حداکثر مدت سرپرستی در یک سِمَت 4 ماه است و شهرداری باید مطابق نص صحیح قانون عمل کند.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: چنانچه حناچی طی روزهای آینده اقدامی جهت رفع این مسأله نکند در جلسه بعدی صحن طرح سوال از شهردار را به جریان خواهیم انداخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر