بازدید 8597

کدام مناطق کشور امروز باران می‌بارد؟

کد خبر: ۱۰۲۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ 05 January 2021

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان و مناطقی از شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش باران رخ می‌دهد و در ارتفاغات البرز شرقی نیز بارش‌های پراکنده بصورت برف را داریم. فردا در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار صبح گاهی را خواهیم داشت.

گودرزی ادامه داد: طی امروز و فردا در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک را پیش بینی میکنیم همراه با کاهش نسبی دما و همچنین تنگه هرمز و خلیج فارس و دریای عمان طی دو روز مواج هستند. برای روز‌های پنجشنبه و جمعه در بیشتر مناطق کشورمان آسمان صاف خواهد بود؛ و پدیده غالب برای شهر‌های صنعتی و پر جمعیت غبار محلی پیش بینی میکنیم.

وی گفت: از بعد از ظهر روز شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی گاهی وزش باد را داریم احتمال بارش پراکنده را و در شهر‌های صنعتی از جمله تهران، کرج، قم، اصفهان و اراک هم افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را انتظار داریم.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: تهران هم امروز آسمان، صافی خواهد داشت و گاهی همراه با وزش باد حداکثر دما ۸ درجه بالای صفر و حداقل دما یک درجه زیر صفر پیش بینی می‌شود. سردترین استان امروز اردبیل با ۱۲ درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با دمای هوای حداکثر ۲۵ درجه بالای صفر بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی