بازدید 14406

خوشبو کردن سریع محیط‌های وسیع

از خوشبو کننده ها در محیط های مختلفی برای خوشبو کردن هوا و یا از بین بردن بوی نامطبوع در محیط استفاده می شود. همین امر باعث شده خوشبو کننده ها در تمامی محیط ها قابل استفاده باشند.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 04 January 2021

به گفته محققان بوی خوش تاثیر مستقیمی بر روی مغز می گذارد و احساسات را تحت تاثیر قرار می دهد. هر رایحه می تواند خلق و خو و احساسات را به نحوی تغییر دهد. بنابراین انتخاب رایحه مناسب بسیار اهمیت دارد زیرا برخی رایحه با ایجاد حس نشاط و شادی برای محیط های پر هیاهو استفاده می شوند. برخی از رایحه ها نیز برای ایجاد احساس آرامش در محیط هایی مانند خانه مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب نوع رایحه ها و اسانس ها به سلیقه افراد و محیطی که قرار است خوشبو شود بستگی دارد. رایحه های ادکلنی،‌ رایحه گل ها و میوه ها هرکدام برای محیط هایی با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه خوشبو کردن محیط های بزرگ چگونه است؟

راه های مختلفی برای خوشبو کردن محیط ها وجود دارد مانند اسپری کردن، استفاده از گل و گیاهان معطر، عود، چوب های خوشبو کننده، خاک های خوشبو کننده و.... اما هیچ یک از این راه ها برای محیط های بزرگ مورد استفاده قرار نمی گیرند و تنها می توانند یک اتاق و یا خانه کوچک را معطر نمایند. محیط های بزرگ مانند رستوران، فروشگاه، اداره، تالار، لابی ساختمان و... را می توان با استفاده از دستگاه های مدرن خوشبو کننده هوا معطر نمود. دستگاه خوشبو کننده هوا با سیستم اتمیزیشن به راحتی با مقدار کمی اسانس می تواند محیطی بسیار وسیع را خوشبو نماید.

دستگاه خوشبو کننده آرورایحه

آرورایحه ارائه دهنده دستگاه خوشبو کننده هوا خانگی و صنعتی

آرورایحه دارای انواع دستگاه خوشبو کننده هوا در رده های خانگی، تجاری و صنعتی می باشد و برای محیط های مختلفی قابل استفاده می باشد. دستگاه خوشبو کننده آرورایحه دارای یک مخزن اسانس می باشد که می توان هر اسانس مایع روغنی و بر پایه الکل را در آن استفاده نمود. سیستم پخش بو در این دستگاه ها از نوع اتمیزیشن می باشد به نحوی که اسانس مایع را به صورت اتمیزه شده مولکول های گاز در هوا انتشار می نماید. همین تکنولوژی باعث شده انتشار رایحه در هوا به طرز موثرتر و بهینه تری انجام پذیرد. در نتیجه سرعت انتشار رایحه با این تکنولوژی در محیط های وسیع بسیار بالا خواهد بود و در زمان کمی فضاهای بسیار بزرگ مانند فروشگاه ها و مجتمع های تجاری خوشبو خواهند شد.

برای تهیه دستگاه های خوشبو کننده آرورایحه می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی ثبت سفارش بفرمایید و یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه اینترنتی آرورایحه: https://arorayehe.com/

تلفن تماس با کارشناسان: 87185555-021

خوشبو کننده خانگی و صنعتی آرورایحه

نحوه انتخاب دستگاه خوشبو کننده هوا

با توجه به رده های مختلف دستگاه های خوشبو کننده که دارای انواع خانگی، تجاری و صنعتی هستند باید در انتخاب دستگاه ها دقت نمود. هر یک از این دستگاه ها برای یک محیط با محدوده متراژ خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های رده خانگی کوچکترین دستگاه ها هستند و برای خانه و یا دفاتر کاری تا 80 متر مربع قابل استفاده می باشند. خوشبو کننده رده تجاری می تواند برای محیط هایی تا 200 متر مربع ماننده خانه های بزرگ، فروشگاه های کوچک و یا محیط های اداری قابل استفاده باشد. برای محیط های با متراژ بالا یعنی چیزی در حدود 1000-1500 متر مربع از رده های صنعتی استفاده می شود. رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها، مراکز اداری و تجاری، سازمان ها و... از این مدل دستگاه های استفاده می نمایند. همچنین با قرار دادن دستگاه خوشبو کننده در کنار دستگاه هواساز می توان کارایی این دستگاه را دوچندان نمود و رایحه را در مدت بسیار کوتاهی در یک ساختمان بزرگ انتشار نمود.

تمامی دستگاه های خوشبو کننده آرورایحه برقی بوده و با مصرف بسیار پایین برق کار می کنند. داشتن کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن و همچنین تنظیم برنامه دستگاه مناسب می باشد. برخی از دستگاه ها دارای قابلیت برنامه ریزی روزانه و ساعتی هستند. قابلیت برنامه ریزی به این معنی است که می توان تعیین نمود دستگاه برای چه روزهایی و چه ساعاتی روشن باشد و در روزهای تعطیل و یا ساعاتی که فروشگاه بسته است خاموش باشد. همچنین می توان تعیین نمود دستگاه در ساعاتی که روشن است چند دقیقه عطر افشانی نماید و چند دقیقه استراحت نماید. خوشبو کننده هایی که دارای قابلیت برنامه ریزی هستند با نام دستگاه خوشبو کننده اتوماتیک مطرح می شوند. خوشبو کننده اتوماتیک بیشتر در محیط های بزرگ و پر رفت و آمد که کنترل دستگاه سخت است، مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه انتخاب اسانس خوشبو کننده هوا

در دستگاه های خوشبو کننده آرورایحه هر نوع اسانس مایع که روغنی و بر پایه الکل باشد قابل استفاده است. مخزن دستگاه را پس از اتمام اسانس می توان با اسانس دلخواه شارژ نمود. آرورایحه دارای بیش از 50 نوع اسانس مختلف با رایحه های متنوع می باشد که به راحتی می توان آن ها را از سایت خریداری نمود. اسانس خوشبو کننده آرورایحه دارای 4 دسته بندی کلی ادکلنی، خوراکی، میوه و گلها می باشد که دارای بوها و رایحه های مختلفی برای رایحه افشانی محیط می باشند. رایحه های ادکلی بیشتر در فروشگاه ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. از رایحه های ادکلنی حتی در برندسازی نیز استفاده می شود. رایحه خوراکی ها مانند نان، شکلات و یا قهوه برای خوشبو کردن کافه ها و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد که این خود موجب فروش بیشتر در این محیط ها می شود. رایحه های میوه ای معمولا برای محیط های غیر رسمی مانند منزل و یا حتی سرویس بهداشتی استفاده می شوند. رایحه گل ها برای عطر افشانی و ایجاد آرامش در محیط خانه و یا محل کار مناسب هستند. در هنگام انتخاب اسانس حتما باید سلیقه و کاربرد محیط را در نظر گرفت و رایحه ای مناسب را انتخاب نمود. در این خصوص می توان از کارشناسان آرورایحه نیز یاری گرفت.

اسانس خوشبو کننده آرورایحه

کاربرد های دستگاه خوشبو کننده هوا

از خوشبو کننده ها در محیط های مختلفی برای خوشبو کردن هوا و یا از بین بردن بوی نامطبوع در محیط استفاده می شود. همین امر باعث شده خوشبو کننده ها در تمامی محیط ها قابل استفاده باشند. اما هدف از خوشبو کردن می تواند در هر محیطی متفاوت باشد و این را رایحه ها می توانند مشخص کنند.

منزل: در برخی محیط ها مانند منزل هدف از خوشبو کردن ایجاد فضای دلنشین و آرامش بخش می باشد.

محل کار:در محیط کار ایجاد نشاط و شادابی از اولویت بالایی برخوردار است.

بیمارستان: در محیط های درمانی و بیمارستان ها خوشبو کننده علاوه بر از بین بردن بوی داروها و مواد ضدعفونی کننده، باید در کاهش اضطراب و نگرانی ها نیز کمک کند.

فروشگاه و مجتمع تجاری: خوشبو کننده در مراکز تجاری باید علاوه بر خوشبو کردن محیط و ترغیب مشتریان به ماندن در فروشگاه و خرید بیشتر،‌ در برند سازی نیز کمک کند.

محیط هایی با بوی نامناسب: در برخی محیط ها مانند فروشگاه ها پروتئین که بوی نامطبوعی دارند، می توان از خوشبو کننده ها برای خنثی سازی بوی محیط استفاده نمود. چنین رایحه هایی غالب و خنثی هستند و تنها برای از بین بردن بوی نامطبوع محیط استفاده می شوند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل