بازدید 10314

بازداشت سارقان لوازم داخلی خودرو در قیامدشت

کد خبر: ۱۰۲۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 03 January 2021

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو با سابقه ۲۰ فقره سرقت در محدوده قیامدشت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت اظهار کرد: با توجه به سرقت‌های متعدد لوازم داخلی خودرو‌ها در محدوده مذکور و شکایت‌های ارجاع شده به کلانتری و همچنین با توجه به حساسیت موضوع، جلسه‌ای در این خصوص در این کلانتری تشکیل و طی آن مقرر شد تیم عملیات کلانتری گشت‌های مستمر خود را در این محدوده افزایش دهد.

وی عنوان کرد: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه شب گذشته تیم عملیات این کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه رفتار‌های مشکوک ۲ مرد در تاریکی شب شده و برای بررسی موضوع بدون جلب توجه به آن‌ها نزدیک شدند.

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت ابراز داشت: پس از دقایقی ماموران دریافتند که یکی از این مردان پس از شکستن شیشه سمت شاگرد خودرو در حال سرقت لوازم داخلی آن است که بلافاصله برای دستگیری وی اقدام کرده و درست زمانی که این سارق سعی داشت اموال مسروقه را به خودرویشان که همدستش در آن به انتظار نشسته بود، منتقل کند وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم دیگر با مشاهده دستگیری همدستش بلافاصله پا به فرار گذاشت، اما این اقدام با سرعت عمل ماموران ناکام ماند و دقایقی بعد از فرار، خودروی آن‌ها از سوی ماموران متوقف و این فرد نیز بازداشت شد.

وی اضافه کرد: با توقف خودرو، بازرسی از داخل خودروی متهمان انجام شد و تعدادی ابزار آلات سرقت، پنل ضبط خودرو، باند و لوازم شخصی و مدارک شناسایی و همچنین یک عدد ساب خودرو کشف شد.

گفتنی است، هر ۲ متهم پس از انتقال به کلانتری قیامدشت به بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند تا در خصوص سرقت‌های احتمالی آن‌ها تحقیقات صورت گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها