بازدید 8813

حزب‌الله عراق: سلاح خود را زمین نمی‌گذاریم

دبیرکل گردان های حزب الله عراق بر لزوم تسریع در انتقام گیری شهادت فرماندهان مقاومت تاکید کرده و خاطر نشان ساخت که سلاح خود را زمین نمی گذارند.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 03 January 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز» عراق، «ابوحسین الحمیداوی»، دبیرکل گردان های حزب الله این کشور (کتائب حزب الله) پیش از ظهر امروز (یک شنبه) و همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس»، نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق)، نخستین بیانیه رسمی خود را صادر کرد.

الحمیداوی در بیانیه خود و در اشاره به حضور نیروها و هواداران گردان های حزب الله عراق در میدان «التحریر» شهر بغداد در پاسخ به فراخوان الحشد الشعبی برای برگزاری تجمع گسترده «شهادت و حاکمیت» در بزرگداشت نخستین سالروز شهادت فرماندهان مقاومت، تاکید کرد: حضور امروز ما در میدان، به مثابه بیعت با خدا و رسولش (ص) و مومنان مقاوم است و همچنین یک اجازه نامه می باشد مبنی بر این که در انتقام گیری شتاب کنید چرا که خون ما همچنان در حال جوشیدن است.

ادامه بیانیه دبیرکل گردان های حزب الله و در اشاره به سفارت آمریکا در بغداد و دولت «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر کنونی عراق نیز آمده است: امروز وارد سفارت شر نخواهیم شد و این دولت را سرنگون نخواهیم کرد چرا که هنوز زمان زیادی وجود دارد.

الحمیداوی در رابطه با سلاح گردان های حزب الله به عنوان یکی از گروه های مقاومت در عراق نیز تاکید کرد: سلاح ما از پیشرفته ترین ارتش ها و نهادهای نظامی در طول تاریخ، کنترل شده تر و سازمان یافته تر بوده، مشروع ترین و عقلانی ترین سلاح است و تا زمانی که خدا بخواهد، در دستان ما باقی خواهد ماند؛ به هیچ کس – هر کس که باشد – اجازه نخواهیم داد که با این سلاح مقدس که از سرزمین و آبرو حفاظت کرده و خون را پاس داشته، بازی کند.

دبیرکل گردان های حزب الله عراق در پایان بیانیه خود نیز خاطر نشان ساخت: پیمان خود با فرماندهان پیروزی را با ثبات در مسیر عزت و سربلندی حفظ خواهیم کرد و به یاری خداوند متعال، هزار سلیمانی و هزار ابومهدی خواهیم بود؛ عاقبت از آن پرهیزکاران است.

 

شفقنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل